Gå til innhold

"model" bytting. Forandre utseene på items.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en del diskusjon i det siste etter en rogue film ble postet på guildforumet vårt hvor han da brukte 2xTF som våpen.

Og jeg har sett en del druid's som blir til gnoll's o.s.v. når dem går i catform.

Noen som vet hvordan man kan enkelt forandre på item's utseene ved å forandre stuff i folderene i wow mappa?

Tror ikke det skal være vansklig, og er ganske sikker på at det er lovlig.

F.eks. sett human mages som løper rundt som gnomes :cool:

Hadde vært fett om noen visste hvordan man gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker et program som f.eks modelviewer, der bytter du om textures og modeller. Husk å ta backup, og forresten blizzard kan banne deg for dette.

Skrevet

Du har ikke lov til å skifte/fikse utseende på charen din så andre kan se det, da blir du banna. Du kan gjøre det så bare du kan se det, men vet ikke hvordan. =/

Skrevet (endret)
Du har ikke lov til å skifte/fikse utseende på charen din så andre kan se det, da blir du banna. Du kan gjøre det så bare du kan se det, men vet ikke hvordan. =/

7692090[/snapback]

WoW er klient/server-basert, noe som vil si at hva enn du måtte finne på vil det ikke noe noen som helst effekt på andre. (Enkelte unntak, går bla. ann å lage speedhacks) Hvis du gjør om gnomen din til en human, vil du fortsatt være en gnom.

Ingen slike klient-endringer er lov.

Endret av Jonas
Skrevet

7692090[/snapback]

Du kan ikke bytte utseende slik at andre kan se det. Du kan bli banna selv om at det kun er din klient som endringen berører, så jeg ville holdt meg unna.

Skrevet (endret)

Meh, antok det var lov siden folk driver å skryter av at dem kan forandre seg fra human til gnome (selvfølgelig bare på sin klient slik at det bare er syndelig for dem) Hvor den har server name og fullt nick osv. trodde dette var på den rette siden av regelverket, men antar jeg tok feil da.

Takker.

edit: Ja, det ville jo vært lettere å farme ragnaroser i felwood :innocent:

Endret av Paulex
Skrevet

Og hvis du lurer på hvorfor det er ulovlig, er det fordi det i enkelte tilfeller kan misbrukes.. f.eks. gi alle herbs en diger model som Ragnaros, da blir de rimelig lette å finne.. :p

Desverre sier nå jeg.

Skrevet
Eller gjøre om låste dører til fisker ( gjort dette selv, kunne skippe razorgore + vael i BWL ) -.-

7692398[/snapback]

fuker d? eg trodde alle former forble det samme men looken forandret seg. feks en herb vil man ikke kunne trykke på 20 fot vekke. selv om den er på sizen til raggy.

Skrevet (endret)
fuker d? eg trodde alle former forble det samme men looken forandret seg. feks en herb vil man ikke kunne trykke på 20 fot vekke. selv om den er på sizen til raggy.

7692634[/snapback]

'To interact' (Godt norskt ord?) fungerer ikke på den måten. Et objekt har èn kordinat og modellen vises rundt dette punktet. For å være i stand til å trykke på objektet må du være X antall ft. fra det. Ved store objekter må du noen ganger flytte deg litt rundt det. (Bla. cauldron-questene i EPL og siste bytte et-eller-annet i Un'Goro)

Edit: Akkurat som Smeagoldfish sier.

Endret av Jonas
Skrevet
Eller gjøre om låste dører til fisker ( gjort dette selv, kunne skippe razorgore + vael i BWL ) -.-

7692398[/snapback]

7692634[/snapback]

Kommer an på.. Med herbs og ting som er ActiveObjects ( herbs, chests osv ) vil du ikke kunne loote fra lenger avstand pga en fastsatt collision size på tingen fra server-side.. Men dører og annet som skal hindre deg fra å gå en plass sperrer bare på det området hvor modellen er.

Skrevet

Tviler på at warden legger merke til endring av models, men hvis noen har en bekreftelse på det da er det greit. Gjorde om undead mounten til en bloodelf mount for en stund siden og ingen reaksjon på Blizzard for det enda.

Skrevet
Blir man banna uten advarsel først egentlig? (A)

7695461[/snapback]

http://www.instakill.com/

As I'm sure most of you know, around 3 weeks ago, our entire guild was banned by Blizzard or "knowingly using or benefitting from a 3rd party program".

Basically, we exploited Ahn'Qiraj three times by removing Prophet Skeram's platform geometry; this allowed us to drop directly into the tunnel leading to C'Thun, thereby skipping all the "trash". I will not use this as a soapbox to defend ourselves, seeing as though what we did was wrong, no matter how you spin it.

Official Statement: People question the legitimacy of our accomplishments in Naxxramas. For the record, all our kills in that instance were legit. Well, except we did enjoy the 8/8 parry bug on Patchwerk a couple times after our first kill, and Gluth randomly choked on us for our first 3 kills. We did not start exploiting C'Thun until we had cleared Naxxramus. Take that for what you will.

Hele guildet ble bannet for å "fjerne" plattformen til Prophet Skeram for så å hoppe rett ned til C'thun uten å cleare resten av instancen.

Skrevet (endret)
Tviler på at warden legger merke til endring av models, men hvis noen har en bekreftelse på det da er det greit. Gjorde om undead mounten til en bloodelf mount for en stund siden og ingen reaksjon på Blizzard for det enda.

Hva du tror er egentlig uvesentlig, fordi dette er fakta. Hvilken endringer den reagerer på er usikkert. Det er mulig terreng/objekter ligger i en fil eller en spesiell del av en fil, og spiller-modeller i en annen. Uansett, Warden regner ut en slags checksum (CRC, Checksum, hash-values @ Google) og sammenligner den opp mot dine filer.

Endret av Jonas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...