Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en idiot Ocean er. Oppføre seg slik på en fotballbane?

Ser ut som LSK sin taktikk er å prøve å ta livet av Opdal. Førs albue han ned, så slenge han inn i stangen. Hva blir det neste?

Høyt tempo i en kam LSK har startet best.

Semb er som vanlig elendig som kommentator.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har vært en veldig underholdende kamp så langt med masse fart og spenning :D Men hvorfor er Semb så dårlig som kommentator? Hva er det jeg ikke legger merke til?

Skrevet

Presterer å si at Brann ikke har skapt noe etter sjangsen fra 35 sekund bl.a. Noe som er pølsevev (De har ikke skapt mye, men det har da pokker med mer enn 1 sjangse i 1. omgang).

Jeg savner Scheie :(

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Dette var ikke straffe.

Skrevet
Dette var ikke straffe.

8828202[/snapback]

Det er kontakt, noe som resulterer i at LSK-spilleren får en kjempefordel/setter Helstad ut av spill - innenfor 16. Samme regler som gjelder for straffe og frispark.

Det var straffe. For en kamp. :cool:

Skrevet

Jøss, Haugen kommer inn i stedet for Gashi. Merkelig. Er Gashi blitt 4. valg?

Uansett kjekt å se Haugen på banen igjen. Var lenge en suksess i fjor med Haugen og Andresen.

Og der er det 3-0 :D

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Jøss, dette var imponerende. :)

Skrevet
Er villig til å sette noen penger på at Nordlie kommer til å syte på straffesparket etter kampen. :]

8828344[/snapback]

Hehe, det tror jeg du får rett i. På den riktige dagen er han like sytete som sutre-Ivers. :!: Men har har karisma da, det skal han ha.

Jadda, 3-0!

Skrevet
For en sær sesong. Jeg tipper forøvrig at VIF vinner serien med 15 poeng etter at de kjøper David Villa til 200 000,-.

8828393[/snapback]

:!: ALts kjer i norsk fotball, men nå vinner Norges beste lag!

Skrevet

Brann viser en klart mer offensiv slagkraft og de har enkeltspillere som vet å avgjøre. LSK er klart sterkere defansivt. Synd det er så mye usportslig i kampen.

Takk og pris for at Helstad og Solli var til salgs :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...