Gå til innhold

Nye Vista-drivere klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
støtter disse driverene sli da ? sist jeg prøvde vista i høst så mangla sli støtte...og da ble det tilbake til xp

7681447[/snapback]

Nei, disse driverene har ikke SLI

 

Hverken nVidia eller ATi har SLI/Crossfire i Vista-driverene demmes.

7681535[/snapback]

 

hm okay. takk for svar. men jeg syns det er helt håpløst av nvidia å lansere drivere uten sli støtte. i hvertfall når de har lagd så mange vista drivere og vista snart offisielt lanseres. huff nvidia.

Lenke til kommentar
simalarion:

VIl si at mesteparten av ponget med disse driverne fallr bort når ikke DX10 er kommet. Føler liksom XP er bra nok når man uansett ikke kan bruke DX10.

7681196[/snapback]

 

DX10 er kommet i Vista, den eneste plassen den ser ut til å komme. Vista lanseres derimot ikke før i slutten av måneden, så det er bare et fåtall som har Vista enda gjennom MSDN, MS som takk for betatesting eller andre mindre legale måter. DX10 har derimot vært tilgjengelig for de som kjører Vista gjennom ganske mange builds nå tror jeg.

 

Argh. Jeg skal bygge min nye PC i morgen med GF8800 og jeg nekter å bruke XP!

Endret av Kr]st[an
Lenke til kommentar
Personlig venter jeg på Go driverne!  :)

7680573[/snapback]

 

Samme her. Har en Dell Inspiron 9400 med et ypperlig Geforce 7900 GO kort som drar alle dagens spill. Problemet er bare at jeg må bruke noen elendige drivere som allerede fulgte med operativsystemet. Klarer ikke å spille RS: Vegas uten masse elendigheter pga driverne. De forrige GO-driverne til XP kom i sommer, og frykter at de ikke blir å komme til Vista før om lenge.

Lenke til kommentar
Personlig venter jeg på Go driverne!  :)

7680573[/snapback]

 

Samme her. Har en Dell Inspiron 9400 med et ypperlig Geforce 7900 GO kort som drar alle dagens spill. Problemet er bare at jeg må bruke noen elendige drivere som allerede fulgte med operativsystemet. Klarer ikke å spille RS: Vegas uten masse elendigheter pga driverne. De forrige GO-driverne til XP kom i sommer, og frykter at de ikke blir å komme til Vista før om lenge.

7682069[/snapback]

Det er opp til Dell å slippe Vista-drivere for nVidia sine GO-kort...

 

Alternativt kan dere bruke LaptopVideo2Go sine "modifiserte" INF-filer...

http://www.laptopvideo2go.com/index.phpdri...=3&type=1&dir=1

 

Regner med at de er der ganske kjapt.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å installere 97.46, men det var ingen success. Jeg er ikke alene om problemet, ref f.eks disse to linkene:

 

http://forums.nvidia.com/index.php?showtop...560&mode=linear

 

og

 

http://islandgamers.wordpress.com/2007/01/...rs-with-issues/

 

Den siste linken gir en løsning på problemet, men jeg tror jeg like godt kan vente til neste versjon av driveren.

Endret av sterilan
Lenke til kommentar
Personlig venter jeg på Go driverne!  :)

7680573[/snapback]

 

Samme her. Har en Dell Inspiron 9400 med et ypperlig Geforce 7900 GO kort som drar alle dagens spill. Problemet er bare at jeg må bruke noen elendige drivere som allerede fulgte med operativsystemet. Klarer ikke å spille RS: Vegas uten masse elendigheter pga driverne. De forrige GO-driverne til XP kom i sommer, og frykter at de ikke blir å komme til Vista før om lenge.

7682069[/snapback]

Det er opp til Dell å slippe Vista-drivere for nVidia sine GO-kort...

 

Alternativt kan dere bruke LaptopVideo2Go sine "modifiserte" INF-filer...

http://www.laptopvideo2go.com/index.phpdri...=3&type=1&dir=1

 

Regner med at de er der ganske kjapt.

7682547[/snapback]

 

Det gikk fint å installere 97.46 til mitt 6600go kort. Brukte .inf filen som følger med driveren. Har imidlertid ett problem, når jeg lukker laptopen og åpner den igjen kommer ikke skjermen på, å trykke på taster hjelper heller ikke.

Lenke til kommentar
Raptor,09/01-2007 : 17:01]
Skal de ikke slippe Nforce drivere for vista snart?

7681625[/snapback]

nForce driverene er allerede bygd inn i Vista

7681845[/snapback]

Hadde kanskje håpet det var mulig å få dem "løse" med tanke på oppdateringer og slikt (windows update er ikke alltid så kjappe...)

7681979[/snapback]

 

Ang. driveren nevnt i artikkelen: 27.12 ble denne driveren installert via Windows Update hos meg.

 

Ang. nForce-drivere: Eneste jeg må installere i Vista er lyd-driveren. Selv om den er RC1, funker den knall! Ingen problemer med lyd hittil. Når Vista starter opp, spiller den innloggings-lyden oppå oppstarts-trudelutten faktisk! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har noen oppdatert seg rundt dette med Vista drivere til Nvidia GO-serien? Har i det siste støtt på enkelte spill jeg ikke kan kjøre i Vista, som jeg aldri hadde problemer med å kjøre i XP. Tar en råsjangs og legger skylden på driverne til skjermkortet. Har altså prøvd driverne på LaptopVideo2Go uten hell. Så langt angrer jeg på at jeg gikk fra XP.

Lenke til kommentar
Har noen oppdatert seg rundt dette med Vista drivere til Nvidia GO-serien? Har  i det siste støtt på enkelte spill jeg ikke kan kjøre i Vista, som jeg aldri hadde problemer med å kjøre i XP. Tar en råsjangs og legger skylden på driverne til skjermkortet. Har altså prøvd driverne på LaptopVideo2Go uten hell. Så langt angrer jeg på at jeg gikk fra XP.

7790798[/snapback]

Har du prøvd å kjøre spillene i "XP-modus", eller som administrator?

Om du høreklikker linken til spillet har du litt av hvert å stille på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...