-sparks- Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 eller må jeg begynne helt på nytt med unlocking og rank på SF?
Distrattos Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Etter at du har innstallert SF, kan du fortsette å spille med den accounten du har, ved å bare velge å logge inn på den når du starte spillet. I tillegg til å beholde statsen, kan du unlocke nye våpen i vanlig BF2. For hver av rankene du har unlocka våpen på, skal du få unlocke enda ett, som kan bli en del hvis du har høy rank. Bare så du vet det, de våpnene du unlocker i vanlig BF2 er noen av de faste i SF, derfor kan du ikke velge dem som ekstravåpen.
-sparks- Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 oki, så hvis jeg har høy rank og skaffer SF så kan jeg bare unlocke masse våpen på en gang?
Distrattos Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ja. Nå du installerer SF, vil du få to weaponunlocks i stede for en. Men hvis du har allerede har hatt noen unloks, vil du da få like mange som du har allerede hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå