Gå til innhold

kabinettene deres, Kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde hele den greia med katoder i hodet og ræva var litt "oldschool", begynner å bli noen år siden jeg hadde det i hvert fall. Nå har jeg funnet ut at søvn er best i et ikke alt for opplyst rom.

 

Ellers mye fint, har det ikke fullt så cleant i kassa mi, tør ikke legge ut noen bilder før jeg har vært der en tur med støvsugeren, jeg lar det gå i glemmeboken litt for ofte.

Endret av nest0r
Lenke til kommentar
Trodde hele den greia med katoder i hodet og ræva var litt "oldschool", begynner å bli noen år siden jeg hadde det i hvert fall. Nå har jeg funnet ut at søvn er best i et ikke alt for opplyst rom.

 

Ellers mye fint, har det ikke fullt så cleant i kassa mi, tør ikke legge ut noen bilder før jeg har vært der en tur med støvsugeren, jeg lar det gå i glemmeboken litt for ofte.

7813221[/snapback]

 

Få frem suger`n og kameraet! la oss få se :)

Lenke til kommentar

jepp vet det med ryddinga, har prøvd så gått jeg kan, men for meg utti mars antaglivis trippel radiator som jeg skal feste i taket og full vann kjøling utenom GPU da (Økonomi deg hater jeg :realmad:) og da skal jeg ha PSU i bånn om raddis blir i topp da så skal nok bli litt rydigere da håper jeg ;)

 

Edit: Toslo kanskje omdøpe topic til noe annet nå som det er en komentar tråd ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...