Gå til innhold

kabinettene deres, Kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Hiver inn min og då ;)

 

 

*CPU: AMD ATHLON 64 X2 4200+*

 

*Minne: 1024 MB DDR2*

 

*Grafikk: GeForce 7600GT 256MB*

 

*lagring: 320 GB S-ATA2*

 

*Hovedkort: NVIDIA nForce Brikkesett*

 

*Strømforsyning : ATX 400W*

 

*Kabinett: Radmax scorpio :dontgetit: *

 

 

 

EDIT: Feilpost fra meg!

Endret av henke-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Equirinox

 

ikke dårlig :) veit ikke så mye du kunne gjort får å få det mer ryddig. kansje prøve å gjemme noen av kablene bak hkplata?

 

btw, har du byggd selv?

7875180[/snapback]

 

 

Dette er selvbygd ja, åssen det? :)

 

Skal prøve og få det litt bedre etterhvert..

 

Det var bedre før, men ettersom PSU måtte sendes tilbake pga feil så gadd jeg bare ikke gjøre det så fint med den nye..

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
@Equirinox

 

ikke dårlig :) veit ikke så mye du kunne gjort får å få det mer ryddig. kansje prøve å gjemme noen av kablene bak hkplata?

 

btw, har du byggd selv?

7875180[/snapback]

 

 

Dette er selvbygd ja, åssen det? :)

 

Skal prøve og få det litt bedre etterhvert..

 

Det var bedre før, men ettersom PSU måtte sendes tilbake pga feil så gadd jeg bare ikke gjøre det så fint med den nye..

7875735[/snapback]

nei så bare ut som om den kom ferdigbygget på måten kablene lå på :) tok vist feil der ja.. og det var ment som ett komplemang.

Lenke til kommentar
nei så bare ut som om den kom ferdigbygget på måten kablene lå på :) tok vist feil der ja.. og det var ment som ett komplemang.

7875816[/snapback]

 

Takker :)

Jobber mye med kabler og sånt, lager masse koblingsbokser og sånt på jobb, så har litt erfaring med strips derfra ;)

 

Får ta og poste et bedre bilde seinere engang når jeg har fiksa litt mere på kabler og sånt :)

 

Edit: Må si at pc'n din var ganske strøken også

 

Second Edit: Har nå rydda litt i pc'n og satt inn litt nye ting samt et sløvt UV lys, så nye bilder kommer etterhvert.

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar

The ghost: Så greit ut det, kan selvsagt rydde mer, men ikke så gærent :)

 

Du burde i hvert fall kappe hull bak den 120mm-viften du har bakerst der, den slipper knapt igjennom noe luft. Personlig ville jeg nok også satt grillen på utsiden og snudd vifta slik at den blåser luft inn. Det er selvsagt ikke nødvendig, men det hjelper mye på chipset-tempen. I hvert fall på det a8n32-sli deluxe kortet jeg har i maskinen atm(som har nesten identisk kjøling til nb)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

jeg har et gamelt server kabinett som jeg har moddet inn en lianli hk-plate.. vet ikke helt hvor mye jeg har betalt totalt pga. oppgradert litt og litt over tid.. har fått en del gode rabatter.. ga 6800kr for 2x 8800gtx + tagan 900w + an832-sli deluxe..

tipper jeg har betalt rundt 15-20 000 tilsammen.. litt usikker der ass.. :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg har et gamelt server kabinett som jeg har moddet inn en lianli hk-plate.. vet ikke helt hvor mye jeg har betalt totalt pga. oppgradert litt og litt over tid.. har fått en del gode rabatter.. ga 6800kr for 2x 8800gtx + tagan 900w + an832-sli deluxe..

tipper jeg har betalt rundt 15-20 000 tilsammen.. litt usikker der ass..  :thumbup:

7891255[/snapback]

 

Den rabatten var jo konge :dribble: Hvilken butikk fikk du det tilbudet fra`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...