Gå til innhold

Hva er dine favoritt Metal band?


Tåkelys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dream Theater er Prog Rock, ikke Metal.

 

8584164[/snapback]

 

Ja jøss, dra meg baklengs inn i fuglekassa.

 

On-topic; mener jeg har skrevet Satariel her før, og det er fortsatt mitt desiderte yndlingsband grunnet deres utrolige miks av fart, mid -og slowtempo sanger, nydelige vokaler og fete riff :love:

 

Har i det siste fått veldig stor sans for Persefone :ph34r: Er ikke sikker på den endelige sjangeren, men de blander inn progressive, neoklassiske og melodic death metal elementer. Enda en herlig blanding :love:

Endret av H-e-l-l-o
Lenke til kommentar
*snip*

8584164[/snapback]

 

Du påstår at DT ikke er metal, men at Tool er det?

8584281[/snapback]

Ja, selv om Tool er veldig vanskelig og plassere sjanger på. DT syntes jeg har lite preg av metal, men mer preget av rock. Kansje ikke det nye albumet, men jeg har ikke hørt det, så det kan jeg ikke si. 10,000 days er et av de beste eksemplene, med sanger som Jambi & The Pot som står veldig sterkt ut med preget av metal.

Lenke til kommentar

Iron Maiden er mitt absolutte favorittband noensinne. Andre band jeg elsker er Candlemass, Kreator, Tankard, Darkthrone, W.A.S.P., Motörhead, Judas Priest, Mercyful Fate, Sodom, Venom, Bathory+++

 

"Metal" som Korn, Mudvayne og sånt er noe jævla drit.

Endret av Harvest
Lenke til kommentar
Notis fra mod:
4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.

Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet.

 

Mine favoritter:

- Mudvayne

- Fear Factory

- Pantera

- Corn

 

Redigert: sorry, mente metal, ikke black-metal. crap.gif

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: cola-boks på 2002-11-25 23:49 ]</font>

513999[/snapback]

 

Hvordan kan du si at "Corn" er en av dine favoritter og ikke klare å skrive det rett!?

"Korn" O_o

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...