Gå til innhold

Hva er dine favoritt Metal band?


Tåkelys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere som kan spille Metallica sanger selv eller...

 

Det er den ultimate utfordringen for en gitarist, men det er sinnsykt stilig å se på når broren min dundrer løs med f.eks Sanitarium :)

 

Da skal du prøve og spille noen Pink Floyd riff:)

kan ikke selv, men en kammerat er helt syk,

han kan også Iron Maiden - Afraid to Shoot Strangers!

Lenke til kommentar

Rammstein er mitt favorittband akkurat nå. En live DVD (Live aus Berlin) er på vei i posten *glede seg* (denne dvd'en abefales for alle metal entusiaster. Noe enkle riff, men et knall pyro/metal show :D )

Har selvfølgelig lasta ned alle 3 albumene og ca 2GB med live videoer av bare dem :p

 

Ellers har jeg sans for SOAD, Korn(har nesten ikke hørt dem da), Metallica selvfølgelig, Iron maiden, Ozzzzzie etc.

Lenke til kommentar

SOAD er jo bare hard-pop eller noe :/

 

Du gjør meg kvalm, :shrug: du vet ikke hva du snakker om. :evil:

 

Mine favoritter:

System of a Down, toxicity er min fav. :D

soulfly :woot:

korn :smile:

slipknot :)

Umm.. Vet nok det jo. Har hørt på alle albumene til SOAD, og liker de dårlig. Syns bare det er kommersiell drittmusikk, men det er jo min mening da :)

Har ikke sansen for SOAD og nu-metal gjengen.

Lenke til kommentar
Noen av dere som kan spille Metallica sanger selv eller...

 

Det er den ultimate utfordringen for en gitarist, men det er sinnsykt stilig å se på når broren min dundrer løs med f.eks Sanitarium :)

 

Ultimate utfordring er vel en grei overdrivelse... De fleste jeg kjenner inkludert meg selv, begynte med metallica når vi sku sjangl de første skrettan inn i gitarens verden.

Lenke til kommentar

SOAD er jo bare hard-pop eller noe :/

 

Du gjør meg kvalm, :shrug: du vet ikke hva du snakker om. :evil:

 

Mine favoritter:

System of a Down, toxicity er min fav. :D

soulfly :woot:

korn :smile:

slipknot :)

Umm.. Vet nok det jo. Har hørt på alle albumene til SOAD, og liker de dårlig. Syns bare det er kommersiell drittmusikk, men det er jo min mening da :)

Har ikke sansen for SOAD og nu-metal gjengen.

alle albumene??

inkluderer steal this album og??

Lenke til kommentar
usj... den der st. anger var rar... litt for mye stinkin' park for meg... fett riff, men vokalen sugde jo villt. Altfor dårlig lydkvalitet da... hører jo ikke tonene, blir bare støy og sus. Håper de ikke spiller for mye av det der på roskilde i sommer

ikke du som har lasta ner sangen i fra kazaa da og faat den i64 kbs eller noe saant da???

Lenke til kommentar
usj... den der st. anger var rar... litt for mye stinkin' park for meg... fett riff, men vokalen sugde jo villt. Altfor dårlig lydkvalitet da... hører jo ikke tonene, blir bare støy og sus. Håper de ikke spiller for mye av det der på roskilde i sommer

ikke du som har lasta ner sangen i fra kazaa da og faat den i64 kbs eller noe saant da???

 

tok den videoen der oppe. kazza rører jeg ikke med en 10 feet pole

Lenke til kommentar
Noen av dere som kan spille Metallica sanger selv eller...

 

Det er den ultimate utfordringen for en gitarist, men det er sinnsykt stilig å se på når broren min dundrer løs med f.eks Sanitarium :)

 

Ultimate utfordring er vel en grei overdrivelse... De fleste jeg kjenner inkludert meg selv, begynte med metallica når vi sku sjangl de første skrettan inn i gitarens verden.

 

Jaja, greit nok, De har mange sanger som er ganske enkle. Men det kreves en del øving for å ta f.eks Call of the Ktulu, og da snakker jeg selvfølgelig om å spille hele sangen inkludert soloer osv. i full speed!

 

Men dersom det var slike sanger du spillte i begynnelsen av din gitarkariere, må jeg bare si at du definnitivt har en fremtid som gitarist, og jeg gleder meg til å høre fra deg på etteleraent album i nær framtid! :D

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...