Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vondt etter sex. Er det normalt?


Gjest Max anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Max anonym

Jeg hadde sex for første gang rett før Jul, det var og hennes første gang. Hun hadde bare litt vondt når vi hadde sex, men etter vi var ferdig begynte hun å få vondt i magen. Og det varte i ca 4 dager.

Vi hadde sex igjen igår, da fikk hun litt vondt. Men når vi var ferdig fikk hun vondt i magen igjen, og hadde det i dager.

 

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanksje en tur til legen er på sin plass hvis det fortsetter...?

 

men det kan også være pga at det er de første gangene hennes, men at hun får vondt i magen var nytt og ukjent...

7672107[/snapback]

 

tror en tur til legen har hvert på sin plass ja.. men brukte dere beskyttelse? kan ha hvert noe som har skjedd husk det skal ikke så mye til for å få noen gravid

 

Har selv aldri hvert bort i det problemet men en gang må jo bli den første for alt.

Lenke til kommentar
Gjest Max anonym
Jeg tror nok diskusjon.no er det siste stedet jeg ville ha spurt om dette ...  :)

 

Nettdoktoren har mer om saken.

7672847[/snapback]

Takker for hjelpen.

Spurte og på klara klok, men ikke svar... Gidder ikke å vente lengre

Lenke til kommentar
Må være sykt stor hvis hun har vondt i flere dager etterpå  :dontgetit:

7673315[/snapback]

Nei. Alt som skal til er at hun er trang fra før av og at det går litt for dypt.

7678192[/snapback]

Men i magen? Penisen går vel ikke langt oppi magen.. Høres mer logisk ut at hun hadde fått vondt i skjeden og litt ovenfor. :hmm:

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva det kan skyldes, men det kan kanskje være luft. Dvs. at du pumper luft inn i henne når dere puler. Det er ikke uvanlig faktisk, men litt uvanlig at hun får vondt etterpå. Det kan også være at hun spenner seg og får krampe (mer uvanlig).

 

Prøv å bytte stilling og gjerne slik at hun bestemmer fart og kraft. F.eks. ved at hun rir deg. Prøv å unngå "kanintempo" og harde skyv en stund. Se om ikke det hjelper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...