Gå til innhold

Omtale av Microsoft Wireless Racing Wheel (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig er G25 mye bedre (men også f.eks. Driving Force Pro), men det er jo ikke alternativer for Xbox 360.

7675814[/snapback]

Synd at ikke G25 tenkte mer på å støtte de fleste nye konsoller og PC. Det burde vært en opsjon også for Xbox360 eiere.

7676419[/snapback]

 

Er ikke alt dette usb? Er det helt tilfeldig dette med krysskompabilitet, eller fungerer Konsoll-usb-utstyr på PC men ikke motsatt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Kjøpte dette rattet til meg sjøl som ettertids julepresang,samt tidlig bursdags gave :p

 

PGR3 som eg kjøppte til min boks for 1 år siden fikk nytt liv, og for eit liv det fikk. Vanvittig artig å herje rundt, men som det blir påpekt i anmeldelsen, er det for jævlig å kjøre bilene som virkelig har hestekrefter under panseret :wee:

 

Har egentlig spart PGR3 og ratt, eller for å si det sånn, all mulig spilling til eg får HDTV`en min i morra :D

Lenke til kommentar
Databasene til Eining for digital dokumentasjon og Musit vil ikkje vere tilgjengelege i dag, måndag 8. januar, mellom klokka 20.00 og 23.00 på grunn av oppgradering av programvare.

Bokmålsordboka

feil 2

Ellers står det plastikk flere steder i artikkelen, jeg forøvrig sa plast og hardplast. Men hva er korrekt benevnelse polyprophylen el?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...