Gå til innhold

Har du noen mål å oppnå før BC?


Anbefalte innlegg

Som trådnavnet sier, lurer jeg på om du har noen mål du vil fullføre/oppnå før du begynner med BC?

 

Selv har jeg bare et mål: Å skaffe mount/dinge 40. (er lvl 35 atm)

 

Har også vært en del turer i Deadmines for å se om jeg klarer å få tak i Defias settet til en alt^^

 

Hva med dere? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sove ut mest mulig og være mest mulig med dama så jeg kan spille mest mulig BC når det kommer.. +hamstre cola og chillinøtter

 

ellers ingame har jeg alt klart, sanket 800G, mekket bra nok gear på warrioren min.. palaen var ferdig for lengst =P og har clearet bag spots/bank spots

Lenke til kommentar
sove ut mest mulig og være mest mulig med dama så jeg kan spille mest mulig BC når det kommer.. +hamstre cola og chillinøtter

 

ellers ingame har jeg alt klart, sanket 800G, mekket bra nok gear på warrioren min.. palaen var ferdig for lengst =P og har clearet bag spots/bank spots

7669656[/snapback]

 

 

eller spille TBC _sammens_ med dama ^^

 

Første jeg og dama skal gjøre den 16 jan, stå utenfor å vente på at EB games skal åpne ^^

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

hadde som mål å få magen opp til 60 (lvl 50ish nå), men da det nye pvp systemet kom, gikk de planene i dass.

 

Nå er planen å få minst 500 shadow power før TBC uten å gimpe andre stats (har 490 nå).

 

Ellers hadde jeg en plan om epic mount skill (har vært 60 i over 50 dager /played og har den ikke enda), men på grunn av pvp og det at man får mer penger generelt i outlands, så bestemte jeg meg for å vente.

Lenke til kommentar
hadde som mål å få magen opp til 60 (lvl 50ish nå), men da det nye pvp systemet kom, gikk de planene i dass.

 

Nå er planen å få minst 500 shadow power før TBC uten å gimpe andre stats (har 490 nå).

 

Ellers hadde jeg en plan om epic mount skill (har vært 60 i over 50 dager /played og har den ikke enda), men på grunn av pvp og det at man får mer penger generelt i outlands, så bestemte jeg meg for å vente.

7670112[/snapback]

Hørte rykter et sted om at 150riding skill koster 520/540g snart. (Stod i de uoffisielle patchnotes)

Lenke til kommentar
hadde som mål å få magen opp til 60 (lvl 50ish nå), men da det nye pvp systemet kom, gikk de planene i dass.

 

Nå er planen å få minst 500 shadow power før TBC uten å gimpe andre stats (har 490 nå).

 

Ellers hadde jeg en plan om epic mount skill (har vært 60 i over 50 dager /played og har den ikke enda), men på grunn av pvp og det at man får mer penger generelt i outlands, så bestemte jeg meg for å vente.

7670112[/snapback]

Hørte rykter et sted om at 150riding skill koster 520/540g snart. (Stod i de uoffisielle patchnotes)

7670155[/snapback]

 

ja, leste om det jeg også, har bare 50ish golds atm though :p

Lenke til kommentar

Jeg passer på å spille minst mulig nå før TBC. Jeg er blitt ganske lei wow og håper at det å spille lite, samt å bare kjøre pvp når jeg er inne skal hjelpe meg til å få wow-ånden tilbake når TBC kommer. Det rare er at guilden min raider enda...selv om dem sliter med å få folk til å gidde. Selv sier jeg at jeg har pause fra alt som heter raid frem til TBC. Og da blir det jo å lvle. Så jeg skal heldigvis ikke raide igjen før jeg blir lvl 70. Dvs om minst 6 mnds tid:) På den tiden vil jeg sikkert like å raide igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...