Gå til innhold

Har du noen mål å oppnå før BC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komme så nær 6000 gull som mulig, slik at jeg er sikker på å kunne kjøpe en epic flying mount så snart jeg dinger 70. Skaffe nok materialer til å komme meg til 300 jewelcrafting på en alt. Samle sammen nok Runecloth og cooking-materialer til at jeg kan få et kjapt boost både i tailoring og cooking, og ha nok av de plantene som vil bli brukt også i de nye alchemy-recipene.

 

Er i grunnen nesten der nå, så jeg er klar for release.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bli 58 slik at jeg kan komme meg til Outland!

 

(Har brukt 14 måneder på å komme meg til 43 så jeg tviler litt på at jeg greier 58 før 16.januar...  :cry:  )

7704547[/snapback]

 

14 måneder på å komme til lvl 43? Spilt 1 time i uka eller?

7704734[/snapback]

Jeg brukte 12 mnd. til 48, litt kjappere. :green:

Lenke til kommentar
Bli 58 slik at jeg kan komme meg til Outland!

 

(Har brukt 14 måneder på å komme meg til 43 så jeg tviler litt på at jeg greier 58 før 16.januar...  :cry:  )

7704547[/snapback]

 

14 måneder på å komme til lvl 43? Spilt 1 time i uka eller?

7704734[/snapback]

Har ca 13 dager played, blir vel noe slik som 5 timer i uka eller noe. Føler ikke jeg har tid til mer hvis jeg skal ha et aktivt liv utenom. Og ja, jeg er utrolig ineffektiv når det kommer til leveling.

Lenke til kommentar
Skaffe minst 4 Warlord pieces for 15% Travel form speed.

Skaffe full epic ferol gear (mangler head, belt, legs, boots)

Skaffe 1500 AP i cat form.

7670414[/snapback]

hahaha jeg må bare le litt.... var litt funny å se at du satte 4 warlord pieces for 15 % travelspeed på toppen her, fordi det er jo det druidene er best til, nemlig rømme.

 

nei jeg hater dere ikke er bare litt oppgitt for enten er de i travelform eller så rooter de of MF spammer :)

 

men lykke til med måla dine. Sjøl så skal je levle opp min rogue som er 39 atm. Orker ikke rerolle pally og slåss om mobs i de nye stedene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...