Gå til innhold

Ny mp3-spiller, Zune, Ipod eller Zen:Vision?


Anbefalte innlegg

Tiden går, og jeg klarer nok en gang å ødelegge en mp3-spiller. Denne gangen var det Sony HD5 (eller noe slikt) som ble "ødelagt". Selve mp3-spilleren funker, men siden jeg mistet den i gulvet for en stundt tilbake har jeg en stor, svart strek over hele skjermen. I tillegg hopper musikken plutselig til en helt annen sang for 3-4 sekunder, og hopper tilbake igjen (dette skjer noen ganger). Jeg har sett meg lei av dette, og har lyst på en ny mp3-spiller.

 

Denne gangen står det mellom tre valg, Ipod, Zune eller Zen:Vision. Sannsynligheten for at jeg kommer til å kjøpe meg en Ipod er veldig liten, siden jeg har hørt veldig mye dritt om denne. Det jeg tenker mest på er en Zune.

Uansett, så vil jeg høre hva dere mener. Hvilken spiller burde jeg skaffe meg?

 

Litt informasjon om hva jeg vil ha:

  • 30Gb (trenger igrunn ikke mer)
  • Videofunksjon (kommer ikke til å se spillefilmer, men mer filmer som bekjente har lagd pluss artige videosnutter)
  • God lydkvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde først tenkt å kjøpe en Ipod Video, men eg kjøpte en Creative Zen Vision :M og jeg har ikke angret.

 

Her er grunnene til at jeg valgte den fremfor Ipod:

1. Bedre skjerm

2. Bedre lydkavlitet

3. Kan se 4 timer video (2 på Ipod)

4. Trenger ikke noe program for å overføre filer

5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod)

6. Støtter de vanligste videoformatene (og det følger med et program som kan konventere videoene hvis det skulle være nødvendig)

7. Billigere

8. Bedre menyer

9. Egendefinert Eq

10. Radio

11. Diktafon

12. Kan kobles til TV

13. Anbefales av HW.no Link

14. Bæreveske (Jeg vet ikke om dette følger med Ipod eller ikke)

 

Jeg vil anbefale denne spilleren. Det er den beste MP3-spilleren jeg har prøvd. Ulempen er at den er litt stor. Men det går fint an å ha den i vanlig lomme uten å merke at du har den der. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg hadde først tenkt å kjøpe en Ipod Video, men eg kjøpte en Creative Zen Vision :M og jeg har ikke angret.

 

Her er grunnene til at jeg valgte den fremfor Ipod:

1. Bedre skjerm

2. Bedre lydkavlitet

3. Kan se 4 timer video (2 på Ipod)

4. Trenger ikke noe program for å overføre filer

5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod)

6. Støtter de vanligste videoformatene (og det følger med et program som kan konventere videoene hvis det skulle være nødvendig)

7. Billigere

8. Bedre menyer

9. Egendefinert Eq

10. Radio

11. Diktafon

12. Kan kobles til TV

13. Anbefales av HW.no Link

14. Bæreveske (Jeg vet ikke om dette følger med Ipod eller ikke)

 

Jeg vil anbefale denne spilleren. Det er den beste MP3-spilleren jeg har prøvd. Ulempen er at den er litt stor. Men det går fint an å ha den i vanlig lomme uten å merke at du har den der. :thumbup:

7663161[/snapback]

 

 

Ipod kan da kobles til tv å?

Lenke til kommentar
4. Trenger ikke noe program for å overføre filer

5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod)

 

En venninne av meg kjøpte denne, litt på grunn av at man ikke skulle trenge programvare, men Windows nektet å gjøre noe som helst med den før vi hadde installert en plugin for Explorer (medfølgende programvare). Denne er altså nødvendig? Da blir det vel litt feil å si at man ikke trenger noe program.

 

Laderen følger ikke med lenger, tror de sluttet å levere med den i høst engang. Nå må den kjøpes som ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...