Gå til innhold

Microsoft Zune omtale (av meg)


Anbefalte innlegg

Hei hei! har nettopp skrevet en rask omtale av Zune som jeg kom hjem med for et par dager siden! Er stort sett veldig fornøyd og kan svare på hva det måtte være av spørsmål.. Ettersom jeg ikke orker å oversette eller skrive en ny omtale på norsk, for opera-bloggen min duge.. heh

 

Omtalen min finner dere her

 

Go Zune!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Vil se den fra alle vinkler ;) hehe. Er så lei av å bare se de "pressefotoene" hver gang, så hadde vært kjekt med noe "ekte" :)

Får du synkronisert den med WMP 11?

Har du kjøpt noe utstyr også? (gjerne bilder av det i såfall) hehe

Lenke til kommentar

Skal ta noen bilder og laste dem opp til både bloggen og her :) Stay tuned (10-15 mins)

 

EDIT: Og nei, har ikke prøvd å synke med WMP11. Ser ikke vitsen i det ettersom Zune programmvaren synes jeg faktisk er bedre :) Har som nevnt bare avinstallert WMP :)

 

EDIT: Her er noen bilder

 

EDIT2: Laster opp resten av bildene til Opera bloggen min her

 

Enjoy!

post-29220-1167859676_thumb.jpg

post-29220-1167859714_thumb.jpg

post-29220-1167859742_thumb.jpg

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

takk. Jeg digger Zune software'n selv jeg. Fine bilder :) Ser du har AC-adapteren der, går den fra 110v - 240v?

Zune er stilig i sort, kanskje jeg ikke skulle bestillt den brune :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Skal slenge opp noen bilder av videovisning, selv om disse antakligvis ikke vil vise kvaliteten særlig godt

 

Nå har jeg ikke sett så nøye på videokvaliteten på Zen\Ipod, men jeg er ihvertfall storfornøyd med Zune sin kvalitet. Lastet ned noen videoer fra google video (bare å laste ned for ipod\psp, filen konverteres automatisk av Zune programmvaren.

 

Det følger ikke med noen konverteringsprogrammvare annet enn de formatene Zune programmvaren kan konvertere. Disse inkluderer mer eller mindre de formatene som Windows media player støtter.

Lenke til kommentar

vel, på grunn av det herlige materialet som utgjør "dekslet" på spilleren, er den meget behagelig å holde, og den sitter godt. Navigasjonen er en vanesak hvis du er vandt til iPod fra før, men jeg må si jeg er fryktelig fornøyd. Det er mange praktiske løsninger her.. et sammenlikningseksempel med min 4. Gen iPod (håper dere skjønner det her)

 

Eksempel: Jeg går inn på artister, men vil så gå på album

 

iPod: Music --select-- Artists --menu-- Music --select-- Albums

Zune: Music --select-- Artists --venstre-- Album

 

Altså, når du feks har navigert deg inn på artister er det bare å trykke venstre\høyre for å se spillelister\album\sjanger osv.. Kjempepraktisk.

Dette samme systemet gjelder feks også når du er på en artist eller album og vil til en annen.. bare trykk venstre\høyre.

 

EDIT: Zune er også merkverdig lett.. vet ikke om den faktisk er det, men alle jeg kjenner som har holdt i den sier alltid "oi, den var lett.. eller lettere enn jeg trodde"

 

Har lagt ut en del bilder av menyene. Desverre var det litt vanskelig å ta bildene så kvaliteten på displayet er ikke 100% klart :) Men men.. Dere ser oppbygningen ihvertfall!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...