Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi Coupe GT Prosjekt


Simkin

Anbefalte innlegg

Hei,

driver på med noe av det samme som du bare at jeg enda holder meg til 136hk

10v motoren, og quattro (får veldig fort ondeblikk når jeg sier det :!: )

 

har vært på jakt etter baklykter til min og grill, produseres ikke nye mer og brukt er like vanskelig å komme over.

 

kan ikke si at jeg helt fan av fargen (liker tornado red veldig godt) og jeg syns det ble litt mye lys av de extra instrumentene, men det er bare smak og behag.

 

men ellers er den strøken,

og selger du urquattro front og bak fangere? :dribble:

Endret av -Jp-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

driver på med noe av det samme som du bare at jeg enda holder meg til 136hk

10v motoren, og quattro (får veldig fort ondeblikk når jeg sier det laugh.gif )

 

136 hestern er en knall god motor det, god lyd! har en slik motor i den andre bilen min.

 

har vært på jakt etter baklykter til min og grill, produseres ikke nye mer og brukt er like vanskelig å komme over.

 

sorte baklykter er veldig vanskelig å få tak, nytt kan du nok bare glemme, har hatt kontakt med flere som har solgt disse før, bl.a amcarsquattro.co.uk i england og quattroco her i norge, men disse har blitt foreldet, de var å få tak i fjor, da kjøpte jeg 2 splitter nye på den andre coupen jeg hadde. så skal du ha tak i må det bli brukt desverre. de baklyktene som er rød/oransje finnes det flere av på ebay. grill finner du på huggern (lik på audi 80/90/coupe)

 

kan ikke si at jeg helt fan av fargen (liker tornado red veldig godt) og jeg syns det ble litt mye lys av de extra instrumentene, men det er bare smak og behag.

 

var nå den fargen som var på bilen :)

 

men ellers er den strøken,

og selger du urquattro front og bak fangere? dribble.gif

 

gjør nok ikke det,. men du kan da kjøpe ny :roll:

 

foran: 1177 Euro

støtfangerbjelken med tåkelys og blinklys: 511 Euro

Bak: 1299 Euro

 

dette kan du gange med ca 11 for ut pris her i norge.

 

Sykt

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

dette er priser fra ETKA, og prisen som står oppført i ETKA er prisen i tyskland. altså må du gange med ca 11 (kommer litt ann på men grovt sett 11) for å få ut prisen HER I LANDET. jobber selv med skoda og har bestilt en god del deler til nå.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
dette er priser fra ETKA, og prisen som står oppført i ETKA er prisen i tyskland. altså må du gange med ca 11 (kommer litt ann på men grovt sett 11) for å få ut prisen HER I LANDET.  jobber selv med skoda og har bestilt en god del deler til nå.

9342329[/snapback]

 

 

Forholder meg til norsk kurs jeg og kjøpte nettopp en grill til min 300CE fra Tyskland og denne betalingen gikk gjennom PayPal og de følger kursen i hvertfall rundt 7,9 betalte jeg...

Lenke til kommentar

husk møller/forhandlerene skal ha sin del av kaka. jeg har bestilt mye deler til audi gjennom jobben (bruker samme system som møller) og når man taster inn delenummer så kommer inn pris(som jeg får, og vi som jobber med vw/audi/skoda) og kundepris. inn prisen så kan du gange med 8, men en kunde vil måtte gange med rundt 11 eller litt mer

Lenke til kommentar

32857!****, koster nesten mer enn en dele urquattro fra tyskland.

har akkurat begynt med helge prosjektet mitt, å få coupen min i bruk bar stand.

 

på ønske listen står urquattro skjermer og fangere og group B spoiler (den som står på sport quattro'en).

 

og kanskje turbo og velte bur.

 

EDIT: FANT akkurat fangere på : http://www.amcarsquattro.co.uk/

dem skulle ha 5000 før moms og frakt, er ikke så helt ille pluss at jeg kan kjøpe alt av deler der fra.

 

dem er ikke helt like og er bare i en del og har bare blink lys.

Endret av -Jp-
Lenke til kommentar
EDIT: FANT akkurat fangere på : http://www.amcarsquattro.co.uk/

dem skulle ha 5000 før moms og frakt, er ikke så helt ille pluss at jeg kan kjøpe alt av deler der fra.

 

amcarsquattro har også gruppe B vinge, kjøpte til den forrige coupen jeg hadde. men den må pusses og ordnes en del før den blir pen, så ut som den var skåret rett ut fra en mal. men den er tøff da

 

Står denne fortsatt i nærheten av Hamar? Er nesten 100% sikker på at jeg så den utenfor meny på stange for ett par uker siden ihvertfall

UTROLIG pen bil smile.gif

 

stemmer det. bor på stange :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

lenge siden jeg har skrevet noe her også..

 

bilen blir snart eu godkjent og satt vekk for vinteren.. blir noe småtteri som må fikses i vinter.

 

girkassa må ut, har en lekkasje der, tror det er simring rundt utgående aksling. problemet blir å få tak i simring..

 

 

ellers har bilen fungert perfekt fra juli til nå, går godt og alt elektrisk fungerer. har måtte bytte kupe vifte da men.

 

 

har byttet mansjett på tannstang, noe som var ganske tungvint, da jeg måtte sitte på kne oppo motoren, grunnet tannstanga sitter så høyt på disse..

 

 

Litt drømmebil disse gamle coupe'ene! smile.gif

 

ja, hehe. liker utseende på urquattro'ene, er noe spesielt med de gamle audiene som jeg liker veldig godt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...