tfw Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) jeg skal nå forklare hvordan du kan bli kvitt popup hviss du plages medd det =) OBS: du MÅ bruke en annen internett leser for å kunne bruke internett igjen. du kan bruke Mozilla Fireofx eller du kan bruke Opera last først ned en av dem og instaler. jeg foretrekker firefox best. men så kan du starte med å få stopp på popup. slik gjør du: du finner exe fila til IE=internett explorer. fila heter iexplore. og så finner du exe fila til paint. paint fila hete mspaint. du begyner med paint fila. rename den til IEXPLORE. så tar du iexplore fila og renamer den til mspaint. så tar du å kopiere den ORIGINALE paint fila som du nå har kalt IEXPLORE over til mappa som den originale internett explorer ligger i. så tar du den ORIGINALE internett explorer fila som du har renama til mspaint så kopierer du den og limer den inn den den ORIGINALE paint fila lå. men HUSK å erstatte iexplore fila som du kaller mspaint med den fila som er iexplore i den originale mappa som paint fila lå i. OBS/EDIT: du kan IKKE ta WINDOWS UPDATE noe mere da. du sleppere popup det kommer aldrig mere popup da(nermest du formaterer eller laster ned internett explorer 7 da som er den nyeste) men hvis du trenger internett explorer igjen til windows update. kan du bruke xpplaten til å instalere den igjen. eller du kan laste ned den nyeste internett exlporer HER håper alle forsto den tråden. gjerne spørr om du ikke forstod den. skal prøve å forklare den da =) IKKE GJØR DETTE HVISS DU IKKE HAR POPUP DA Endret 5. januar 2007 av tfw
hernil Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvorfor skal du forandre på IE? bruker firefox uten å ha gjort noe med IE og det funker perfekt, har så å si aldri fått popup siden jeg bytta. Du kan vel ikke bruke Paint heller nå som du har forandra på det og? edit: kom også på at det blir ganske vanskelig å åpne mailene dine på msn uten IE... Endret 5. januar 2007 av hernil
tfw Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor skal du forandre på IE? bruker firefox uten å ha gjort noe med IE og det funker perfekt, har så å si aldri fått popup siden jeg bytta. Du kan vel ikke bruke Paint heller nå som du har forandra på det og? edit: kom også på at det blir ganske vanskelig å åpne mailene dine på msn uten IE... 7651580[/snapback] hehe. du trenger ikke det hviss du IKKE har popup da^^ husk det paint kan du bruke uansett. du kan åpne paint med internett explorer ^^ der det står internett explorer og du trykker på den kommer paint opp og mailen på msn er ikke noe problem å se. hviss du ikke er litt treig i hue bruker du www.hotmail.com Hotmail
hernil Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 så du fikk popup i IE når du brukte firefox? høres litt merkelig ut,men jaja
Moskus Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 IKKE GJØR DETTE HVISS DU IKKE HAR VIRUS DA 7651061[/snapback] Bare en tanke: Hvis man har virus, bør man ikke fjerne det istedenfor?
trn100 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Har alltid brukt IE og aldri hatt problemer med popups? Aldri virus eller andre problemer heller? Noen ganger lurer jeg på hva dere gjør galt?
Mythos Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke popups i min IE, og jeg fatter ikke hvorfor noen vil herpe systemet sitt slik TS skisserer. Popups er ikke noe problem på et oppdatert system med mindre man har installert søppel eller blitt infisert med søppel. Da bør i så fall søppelet fjernes istedenfor et opplegg som forhindrer bruk av Microsoft Update. Det virker mest som et forsøk på å få uvitende forumbesøkere til å ødelegge systemet sitt.
Isbilen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg skjønner det slik at han vil ha det til at hvis man erstatter iexplore.exe med en dummy, vil ikke spyware som bruker den til å slenge popups i fleisen på deg få det til lenger. Ikke usannsynlig, men jeg har ingen erfaringer med problemet. Har aldri fått IE-popups uten at jeg bruker programmet samtidig. Endret 5. januar 2007 av Isbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå