Gå til innhold

Tilgang til gammel harddisk


Anbefalte innlegg

jeg har satt en gammel harddisk i pcen

hvordan får jeg tilgang til den, og alle filene som ligger på den

jeg er inne i datamaskinbehandling men jeg får ikke tilordne en bokstav eller åpne den, er det noen mulighet for å få tilgang til den uten å måtte formatere den?

det eneste som kommer opp når jeg høytreklikker på den er SLett partisjon og hjelp

 

kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt samme problem. Hovedkortet tok kvelden. Nå har jeg koblet systemdisken med blant annet Mine Dokumenter på nytt hovedkort i ny PC, som slave. Den vises ok og jeg får tilgang til den, men jeg får ikke tilgang til Mine Dokumenter. Antagelig fordi den mappen ikke var delt på det gamle systemet. Windows XP Pro på det gamle systemet. Windows Media på det nye. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få tilgang?

 

 

Edit

 

Problem løst. Fikk tilgang/byttet eier under Avanserte sikkerhetsinnstillinger for mappene jeg ønsket tilgang til.

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
Jeg har litt samme problem. Hovedkortet tok kvelden. Nå har jeg koblet systemdisken med blant annet Mine Dokumenter på nytt hovedkort i ny PC, som slave. Den vises ok og jeg får tilgang til den, men jeg får ikke tilgang til Mine Dokumenter. Antagelig fordi den mappen ikke var delt på det gamle systemet. Windows XP Pro på det gamle systemet. Windows Media på det nye. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få tilgang?

 

 

Edit

 

Problem løst. Fikk tilgang/byttet eier under Avanserte sikkerhetsinnstillinger for mappene jeg ønsket tilgang til.

7672312[/snapback]

 

Er du snill og forteller meg hvordan? Satte inn den gamle disken i ny maskin, og nå har jo alle partisjonene fått "nye" bokstaver. Og dermed er det mange programmer som ikke virker. Blant annet får jeg ikke tilgang til Mine dokumenter fra den gamle disken.

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...