Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye morsomt som skal til Roskilde i år, og jeg som ikke hadde penger i fjor prøver å skrape sammen noen få daler sånn at jeg vet hva jeg har gått glipp av. Hayseed Dixie har jeg vært fan av i et par år nå, morsomt at de skal dit. Hvis ikke så er Pelican, QOTSA, The Who, EODM, Roky Erickson, Mastodon og et band jeg aldri hadde regnet med; Boris, de som frister meg.

Lenke til kommentar
Ser at warmup begynner 01.07, er det da folk flest kommer eller er det når selve festivalen begynner? Har en sånn get a 4mannstelt ordning sammen med dama, men vi er litt i tvil om vi skal reise ned den første eller vente noen dager til.

8666846[/snapback]

Du bør nok komme på warmup'en. Vi kom kl.3 på dagen og da var det ganske fullt allerede gitt.

Lenke til kommentar
Ser at warmup begynner 01.07, er det da folk flest kommer eller er det når selve festivalen begynner? Har en sånn get a 4mannstelt ordning sammen med dama, men vi er litt i tvil om vi skal reise ned den første eller vente noen dager til.

8666846[/snapback]

Ettersom du har bestilt plass med telt er det sikkert litt mer safe å komme litt senere. Men jo tidligere du er der, jo før du kan velge hvor du vil ligge. Det kommer jo tykt med mennesker.

Warmupen syntes jeg man må få med seg uansett, egentlig. Festing og tjo og hei!

Lenke til kommentar
Ser at warmup begynner 01.07, er det da folk flest kommer eller er det når selve festivalen begynner? Har en sånn get a 4mannstelt ordning sammen med dama, men vi er litt i tvil om vi skal reise ned den første eller vente noen dager til.

8666846[/snapback]

Folk kommer natt til 01, så slipper du inn på ett "vente" området.

Så skal de vel åpne kl 8.00, men i fjor ble området "stormet" 7.00.

Så da er det bare å løpe å finne seg en bra plass :)

Lenke til kommentar

Jeg og familien har tenkt å leie/kjøpe+selge en campingvogn i anledningen roskilde i år - er det noe spesiellt vi bør vite? Må vi være der tidlig for å få bra plass osv? Og hvor ligger campingvogn-campen i forhold til telt-campen osv?

 

Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å lese her og her for generelle tips og ting som er greit å vite når du ikke har vært der før. Angående transport, så tror jeg de fleste er enig i at fly er den beste måten å reise på, men det kommer jo også an på hva lommeboken sier. Det går f.eks. busser, men de fleste, hvis ikke alle, går fra Oslo, og billigbillettene er borte for lenge siden. Hvis du er heldig kan du få billetter til samme eller lavere pris med fly i forhold til buss nå. Ellers kan man alltids kjøre, og evt. kombinere dette med båt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...