Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Har kjørt buss, bil og fly ned og fly er definitivt å anbefale. Spesielt når man skal hjem igjen er det herlig å bare bruke noen få timer på tilbakereisen. :thumbup:

Buss fungerer greit nok,om enn litt treigt, men pass på å forhåndsbestill/kjøp returreisen også. Ellers kan det fort bli et jævla strev å komme seg tilbake.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen er toleransen for at noen kamerater setter opp et telt for meg ved festivalstart, og så kommer jeg to dager seinere? Imellomtiden står teltet helt tomt.

 

Er det sånn at så fort noen finner det ut så kommer de løpende og tenner på teltet?

Hehe, neppe. Mange som gjør det.

Lenke til kommentar

Nei er lurt å feste dem i bakken med teltplugger ja! Ellers har de hvite party-teltene til enkelte en lei uvane å begynne å flakse over campingplassen når det kommer litt vind!

Men fornyelig å se på da siden det som oftest kommer en panikkslagen gjeng løpende hakk i hæl som en ilter hønseflokk. :lol:

Lenke til kommentar

Jeg og min vennegjeng skal iallefall ned, vi skal ha en liten minibuss og så skal vi ta båten :)

Har tro på at det kommer til å ta av noe sinnsykt både på båten og på veien ned:)

Hadde vært artig om det hadde vært flere som ville møttest og festet sammen, vi er ikke så mange :hmm:

Lenke til kommentar
Ingen brenning av telt nei.

8575799[/snapback]

Det er nok ikke det som skjer oftest, men i 2004 ble mitt telt brent ned midt i uka. Noen hadde vært innom og forsynt seg av de få verdisakene som lå igjen der, og svei like godt av resten av stashet. Det var relativt ubehagelig å sove oppå teltet i stedet for inni, men er man godt nok bedøvet av whisky og lunken tuborg går selv det som en drøm.

Lenke til kommentar

Hva synes folk at det kun blir solgt dåseøl ( :p ) og ikke flaskeøl?

 

Vi udskifter i år alle flaskeøl i kasser med dåseøl. De er nemmere at bære og køle, fylder mindre og så undgår vi alle de smadrede flasker...

 

Dette vil vel bety at ølen blir billigere, ettersom man ikke må betale for selve kassa? Hvor mye kosta kassa egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...