Gå til innhold

Fristende addon, men ikke særlig snilt mot andre


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke om dette virker 100% uten å bli oppdaget, men jeg tror jeg hadde blitt fristet til å la det stå på flere timer i døgnet hvis jeg visste at jeg kunne uten å bli banna for det.

 

[] Link tatt bort []

Fant enda mer cheats, faktisk en webside med forum med enormt mye jeg ikke visste om som f.eks. utforske rundt og komme til steder som ikke burde gå ann. Dette er jo helt og holdent de som lager spillet sin feil. Men hva da med å lage disse forskjellige botene, er dette også dem sin feil at det går ann å lage slik at de farmer gull, duplikerer gull og items, og alt annet cheat som måtte gå ann?

 

 

Jeg kan ikke kjøre poll, men svar Ja/nei på følgende spørsmål:

 

Ville du kjørt ***bot for å farme honor hvis du visste at du ikke ville bli tatt for det?

Endret av Rollespilleren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt en "afk" bot før, men det var pga 5000+ køer på vek nilash, men det var en mye mer genial en, den brukte en innebygd addon i winamp du bare møtte bygge om litte på og kjøre på masse sanger så bevegde den seg etter beaten om du stilte den inn riktig..

 

Totalt genial var den :p

Lenke til kommentar

Jeg bottet i ca 3 dager i AV med min char. På 12 timers botting (der botten gjorde alt selv, logget på BGs, snakket med BG-masteren) fikk jeg 5000 honor.

 

1 dagen, etter en hel med botting, når jeg sto opp, "sprang" jeg bort til Pc'en for å se hvor mye honor jeg hadde fått. Akkurat da fikk jeg opp message på raid i AV: I have reported all u guys in tunnel for leeching. jeg svarte han og kom med masse unnskyldning etc. så jeg hørte aldrig noe av blizzard, kanskje han skulle til å reporte oss, og så ga han først en "advarsel" :p

 

Eneste måten jeg kunne bli merket på med den botten jeg hadde, var via att noen reported meg, og em GM whispered meg og jeg ikke svarte, og da visste han jeg brukte bot. Dem programmene jeg brukte gikk ikke ann att warden merket.

 

jeg slutta å bruke bot anyway, siden jeg ikke fikk såve om nettene med den på ^^

Lenke til kommentar
Jeg bottet i ca 3 dager i AV med min char. På 12 timers botting (der botten gjorde alt selv, logget på BGs, snakket med BG-masteren) fikk jeg 5000 honor.

 

1 dagen, etter en hel med botting, når jeg sto opp, "sprang" jeg bort til Pc'en for å se hvor mye honor jeg hadde fått. Akkurat da fikk jeg opp message på raid i AV: I have reported all u guys in tunnel for leeching. jeg svarte han og kom med masse unnskyldning etc. så jeg hørte aldrig noe av blizzard, kanskje han skulle til å reporte oss, og så ga han først en "advarsel" :p

 

Synd. Du burde blitt utestengt. Folk med dine holdninger ødelegger spillet.

Lenke til kommentar
Har brukt en "afk" bot før, men det var pga 5000+ køer på vek nilash, men det var en mye mer genial en, den brukte en innebygd addon i winamp du bare møtte bygge om litte på og kjøre på masse sanger så bevegde den seg etter beaten om du stilte den inn riktig..

 

Totalt genial var den :p

7641095[/snapback]

 

Den som blinket caps, scroll og numlock lampenen i takt til musikken? :!:

Brukte den selv for lenge siden, var en stund du afket etter 2 minutt eller noe, og med lange køer på battleground. Var i den tiden en god AV match varte i 4 timer, surt å gå AFK mens du var på dass da :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Nei ikke gjør det. (Send link på PM plx) Det er jo ikke snilt mot andre! (Jeg må bare prøve det) Umoralsk og dumt! (Er det gratis?) Hva om du blir tatt?? (<--- LOL)

Lenke til kommentar

kjørte den winamp plugin botten for ikke å bli kicka ut av AV pga en dotur/middag den gangen det var 7 timers kø for å komme in. har ikke dårlig samvittighet for det.

 

kjørte også en fiskebot noen netter for å fiske deviate fish, angrer litt for det, fikk masse deviate fish da :p

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Hva med å betale en kineser for å farme for deg?

er det ulovlig? :p

7642826[/snapback]

 

Hvis du har spillet, skal du vite dette. Det står spesifikt i reglene at kontoen er bundet til deg. Blizzard kan når som helst stenge den for brudd på EULA.

7642919[/snapback]

 

Kan du fortelle meg hva EULA står for?

 

må si meg enig i at å bruke botter er risikofult. vil aldri prøve. Selv klarer jeg fint å farme 2 timer i stekk. når du gjør det selv, det er da har du virkelig har følelsen av å ri på en epic mount.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...