steinarfb Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har tatt på meg å skaffe Lurker thropies i Lago. Hvor mange trenger jeg for å fullføre oppdraget? Jeg har drept og flådd 60 stykk av disse snikende dyrene ute på odden.
Mit Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har ikke gjort det der sjøl men se her så vet du sånn ca hva som skal gjøres http://g3.no.game-host.org/displayquest.php?ID=355 Du trenger altså 10 x Lurker skin 10 x Lurker claw du har tydligvis drept nok av de men du har kunn flådd de?
steinarfb Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Har tatt klørne også glemte jeg å si. Takk for tipset
Mit Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Så med andre ord, du har mer enn 10 x Lurker skin og 10 x Lurker claw? og fortsatt går det ikke? Bug kanskje? da har jeg ingen anelse Reputation +15 er sansynligvis viktig for deg også. Har selv problemer med og fulføre noen quests som er viktig for meg
LarsEL Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hvis du ikke gjorde det, kan det være en ide å dra til der questen viser til og drepe lurkerene der. Det er ikke umulig de heter noe spesielt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå