Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes denne sesongen har vært bra. AIDS-episoden var jo helt absurd, Britney-episoden var mer alvorlig. Major Boobage og Canada on strike var rett og slett glimrende, hvertfall førstnevnte, en av de bedre SP-episodene jeg har sett. Gårsdagens var bra den og. Ellers syntes jeg ikke forrige sesong var så jævla bra som folk skulle ha det til. Imaginationland-trilogien er oppskrytt i mine øyne.

Lenke til kommentar
sant det NightKeeper. Imaginationland trilogien var oppskrytt til de grader. Storyen kunne holdt til maks to episoder. Jeg syntes ikke temaet var så fantastisk morsomt i seg selv heller.

Major Boobage er et lite kunststykke.

 

Enig. Major Boobage var kunst. Lenge siden jeg har ledd så mye. Heavy Metal-parodien var helt priceless, mesterverk.

Lenke til kommentar
sant det NightKeeper. Imaginationland trilogien var oppskrytt til de grader. Storyen kunne holdt til maks to episoder. Jeg syntes ikke temaet var så fantastisk morsomt i seg selv heller.

Major Boobage er et lite kunststykke.

 

Enig. Major Boobage var kunst. Lenge siden jeg har ledd så mye. Heavy Metal-parodien var helt priceless, mesterverk.

 

Major Boobage var ikke kunst, det var noe som burde ha hørt hjemme blant de 8 underverkene i verden. Forrige episode med Eric Cartmendez var helt ok. Slo britney episoden ihvertfall. Major Boobage, Aids, og gårsdagens episode havner fort på topp 3. Slår selvfølgelig ikke de første sesongene men helt ok. Foreløpig så ser det ut til at denne sesongen vil ha mer potensiale enn sesong 11.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen tvil om at Muhammed-episodene er det beste av South Park? :)

 

Nei, jeg holder på det jeg sa, denne sesongen har vært en STOR skuffelse.

Det er ingen tvil om at de episodene er de NEST beste, etter "Scott Tenorman Must Die" selvsagt. Denne sesongen har ikke vært like god som S10, men det kan man heller ikke forvente av en serie. Den har på ingen måte skuffet meg. Synes selv svake episoder av South Park er veldig bra underholdning sammenlignet med de fleste andre "humorserier".

 

Forrige episode var litt elsk/hat for min del. Jeg DIGGET Eric Cartmenez. Med blant annet dette sitatet: "It is at our most challenging times that we must cheat our very hardest." Ellers synes jeg hele den penisgreia ble ganske kjedelig, ganske fort. Satt egentlig bare og ventet på mer underholdning fra Cartmenez.

Lenke til kommentar

Sist episode var ganske skuffende, synes det var litt moro siden jeg har sett filmen de parioderte med Carman som lærer, men ble ikke noe mer moro enn det. Manglet mange høydepunkter i episoden, og følte ikke at jeg lo så mye. Det som var spesielt moro var når Cartman spillte basket, men ikke så mye annet.

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at de episodene er de NEST beste, etter "Scott Tenorman Must Die" selvsagt.

 

"Yees! Yeees! Oh, let me taste yout tears Scott! Mmm! Your tears are so yummy and sweet! Ohh, the tears of unfathomable sadness! Mmm! Yummy! Yummy, you guys!"

 

Rest my case. Det er kunst, ingenting anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...