Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nanny-episoden er ganske rå.

No thanks. I'd rather not.

En av de beste quotene ever(utenom klassikerene da).

Endret av Loerand
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hahah ja når Cartman er alene ja. Har noe sett når han har te-party med seg selv og noen bamser og dukker? :p Hahhahahah! :lol:

7653232[/snapback]

Eller når han leker nattsvermeren...

Skrevet

Nanny-episoden har blitt en ny klassiker her hos meg :D helt klart den beste i sesong 10 , det værste er at nannyne er helt like orginalene også :p

Alle dere som ikke har sett den må se den, S10E07 - Tsst

Hva hette den teaparty-episoden igjenn?

Skrevet
Mr. Hankey the Christmas Poo må være den teiteste figuren i hele serien. Drittfigur. Bokstavlig talt.

7653861[/snapback]

Enig..

Så utrolig kjedelig figur.. Ødelegger episodene han er i..

Skrevet

Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park.

Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt.

Nanny er ikke en av de beste etter min smak :p Langt ifra.

Skrevet

Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs!

Skrevet
Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs!

7654615[/snapback]

2nd.

Elsker når Cartman sier "screw you guy, im going home" eller "I hate you guys"

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Aah! South Park er genialt! Ble ferdig med sesong 8 igår :(

Så nå må jeg skaffe meg flere :D

Skrevet

7654615[/snapback]

Hehe....ja, Jakovasaurus var ganske så irriterende :p

Skrevet (endret)

Sesong 3, Episode 5.

Faktisk så har Butters vært med en god del siden begynnelsen, men på den tiden stod han bare i bakgrunnen med de andre kidsa og sa ikke stort.

Endret av ArmenMinAU
Skrevet
Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park.

Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt.

7654323[/snapback]

Jeg er ekte fan, og hater fortsatt Hankey..

Fullt mulig, det :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...