Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte på uheldig plassering av reklame med tanke på resten av innholdet på siden. Tenkte ikke det skulle være så vanskelig å få øye på den.

Jeg finner det fortsatt ikke særlig morsomt. Men men, smak og behag.

 

Derimot likte jeg L4r5 sin julenisse veldig godt. Det var nesten en perfekt beskrivelse av da jeg skjønte plottet om julenissen/jesus i 5-årsalderen. :)

 

post-3851-1230649574_thumb.jpg

post-3851-1230649508_thumb.jpg

post-3851-1230649521_thumb.jpg

post-3851-1230649540_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeje, så har jeg en sær sans for humor :p

 

Samme her, for jeg synes den sos dildobyer saken var festligere enn 99% av pisset som postes her :!:

 

game-over.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Hva i all verden er det dama gjør på bildet der? :dontgetit:

Trekker bøtte! Aka røyker hasj eller pot på en av de mest ekstreme måtene. greia er at den flaska ikke har noen bunn, men det er vann i bøtta, så når du presser flaska ned i bøtta går røyken ut, derfor har du kjeften din der og trekker mens du bøyer deg, så røyken blir presset ned i lungene dine. Et par sånne så blir du i god form vøtt ^^

post-63161-1230688752_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som var "fail" med det, men det her derimot...

Du er glad i venner ser jeg? :p

Spambot accounter som inviter randoms. Tror ikke en eneste en der faktisk er en "skikkelig" account, men jeg har ikke sjekka igjennom alle på en stund da. :p

 

Angående fail delen på mitt bilde, er jeg ganske sikker på at thumbnail bildet der ikke er det som skal være der, og filmen er i tillegg ødelagt, så det ser ut som noen har tabba seg ut der, eller det har oppstått en glitch. Var kanskje ikke så bra men ...

 

lost.png

Lenke til kommentar

Et par finurligheter jeg knipset i barcelona igår:

 

Bluescreen på svær info/reklame-skjerm utenfor olympiastadion:

post-68079-1230848183_thumb.jpg

 

Menyen på restauranten:

post-68079-1230848171_thumb.jpg

 

Vi fortalte hva "kid" faktisk betyr, da dro han bare en spøk og pekte rundt på barn i restauranten og spurte hvilket vi ville ha :p Viste seg at det de mente var kalv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...