Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*FAIL bilde*

 

Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk.

 

Tror faen jeg skal ta bilde av skittentøyet mitt og skrive FAIL på den også, siden det ikke er rent.

 

En teori på hvorfor whannabegangsters har så stor t-skjorte og buksesig

post-123709-1255052515_thumb.jpg

 

Denne er slem!

post-123709-1255052901_thumb.jpg

Ikke for MAC fæns:

 

post-123709-1255052477_thumb.jpg

The real genius is that you don't have to be a genius to use a Macintosh.

You just have to be smart enough to buy one.

post-123709-1255052850_thumb.jpg

post-123709-1255052863_thumb.jpg

post-123709-1255052875_thumb.jpg

post-123709-1255052888_thumb.jpg

 

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk.

 

Tror faen jeg skal ta bilde av skittentøyet mitt og skrive FAIL på den også, siden det ikke er rent.

:wee:

 

post-66463-1255102712_thumb.jpg

Lenke til kommentar
*FAIL bilde*

 

Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk.

Her er en link til spørsmålet, så får folk dømme selv om det er trolling eller ikke:

http://answers.yahoo.com/question/index?qi...26174833AA5LmiA

 

 

 

On topic:

 

Dette er morsomt fordi det er sant...

phd051809s.gif

 

..., men det er også trist fordi det er sant. :(

Lenke til kommentar
*FAIL bilde*

 

Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk.

Her er en link til spørsmålet, så får folk dømme selv om det er trolling eller ikke:

http://answers.yahoo.com/question/index?qi...26174833AA5LmiA

 

post-82028-1255116928_thumb.jpg

 

Det er mulig at jeg tar feil, siden jeg ikke har brukt Yahoo Answers før. Men, det ser ut som posten har vært oppe i ett sekund. Da er det vel rimelig å anta at personen som postet og tok screenshot er den samme?

 

I så fall er vel det en smule fail i seg selv.

 

 

Obligatorisk bilde:

 

post-82028-1255117293_thumb.jpg

Lenke til kommentar
post-82028-1255116928_thumb.jpg

 

Det er mulig at jeg tar feil, siden jeg ikke har brukt Yahoo Answers før. Men, det ser ut som posten har vært oppe i ett sekund. Da er det vel rimelig å anta at personen som postet og tok screenshot er den samme?

 

I så fall er vel det en smule fail i seg selv.

Oi, det så jeg ikke. Da er det nok garantert trolling ja, og hans "fail".

 

 

14 teg.. *host* jeg mener, bilde:

3885025701_d507d1e828_o.jpg

 

EDIT: Endret bildet fordi Toast Is Pimp! begynte å grine.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Mange av dere følger bra lite med.

1. Ja for svarte faen, det er jo samme fyren som postet spørsmålet som tok screenshoten, leeees hva jeg skrev! Rata og Flarsen

2. Forsvartefaen (til han over) det er ikke noe vits og poste samme bilde etter bare 3-4 poster!

Ro deg ned.

 

1. Du nevnte ingenting om tid i det innlegget. Jeg trodde du bare antok det var falskt pga. innholdet.

2. Jeg hadde ikke gjort det om jeg husket at det var her jeg så bildet. Jeg gikk på digg og fant et bilde jeg kjente igjen og syntes var morsomt, og postet det her. Trodde det var reddit jeg kjente det igjen ifra.

 

 

 

nicole-random-262-1.JPG-1024x768.jpg

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...