Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge pupper, liker dere det?


Anbefalte innlegg

Pupper og suging er en stooooor del av forspillet og ikke minst mens man har sex.. pokker ta.. pupper er faen meg så digg at fy..

 

og ja.. det er faktisk mulig å gi damer orgasme bare ved å "kose" med pupper.. dette varierer veldig fra dame til dame.. men har fått det til på Ex'n min som jeg var sammen med i 8år..

 

7615247[/snapback]

 

 

dette er bevist mulig samt. at det finnes menn med varierende form for bryster... et tilfelle er om en mann som likte og få brystene sine massert som faktisk førte til en KRAFTIG melkeprodukson! dette er tidligere skrevet om i en artikkkel på abc-startsiden's tidl. nesteklikk... orker ikke og lete nå... men ihvertfall sånn er det! det beviser videre at vi menn får tilført ganske mye av det kvinnelige kromosomet y før vi videre får null y men maks x og derfor får vi menn "pupper"\bryster see?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurte på hva dere synes om puppeslikking. Er det godt? Føles det godt og deilig når tunga glir over brystvorta i sirkelform? Hva med når hendene beføler dem?  :blush:

7610165[/snapback]

jeg har dårlig erfaring med å suge ouooer, siden sist gang jeg gjorde det på en i klassen, ble det veldig pinlig. siden plutselig hadde jeg masse morsmelk i munnen som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

 

så jeg svelga det, men jeg fikk brekninger og gulpa det opp igjen over henne :(

Jeg visste ikke at man fikk melk allerede i en alder av 15 :(

8042725[/snapback]

 

 

Hvem sine pupper var det du slikket? :p

 

 

Man får først melk i brystene når man blir gravid

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på hva dere synes om puppeslikking. Er det godt? Føles det godt og deilig når tunga glir over brystvorta i sirkelform? Hva med når hendene beføler dem?  :blush:

7610165[/snapback]

jeg har dårlig erfaring med å suge ouooer, siden sist gang jeg gjorde det på en i klassen, ble det veldig pinlig. siden plutselig hadde jeg masse morsmelk i munnen som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

 

så jeg svelga det, men jeg fikk brekninger og gulpa det opp igjen over henne :(

Jeg visste ikke at man fikk melk allerede i en alder av 15 :(

8042725[/snapback]

 

 

Hvem sine pupper var det du slikket? :p

 

 

Man får først melk i brystene når man blir gravid

8048572[/snapback]

Sikker bare en liten lystløgner det der.

 

Tviler sterk på det du beskriver.Men greit nok. On topic.

Lenke til kommentar
Prognatus: Dagens ungdom har litt tørrere sans for humor, det er ikke alltid like greit å oppdage. I dette tilfellet var egeulf "ironisk"; han kom med en uttalelse som lyste av ignoranse, for å påpeke hvor lite en del mennesker faktisk kan om sex.

7670340[/snapback]

haha genialt sagt!

egeulf du ble eid :p

 

men OT : pupper er digg det :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på hva dere synes om puppeslikking. Er det godt? Føles det godt og deilig når tunga glir over brystvorta i sirkelform? Hva med når hendene beføler dem?  :blush:

7610165[/snapback]

 

 

Jeg er gutt selv, er digg å kose med pupper<3 elsker dem:D virker som om dama liker det også... deilig og sutte pupp også=) mye bedre nå enn den tida hvor det var mutter sine pupper:/ vræææl jajaj

Lenke til kommentar
Har du prøvd? Siden du sier det er bonus.

8048929[/snapback]

Hvis du ser i avataren min så ser du en liten gutt. Han er jeg far til, så for å svare på spørsmålet ditt: Ja jeg har prøvd.

8048950[/snapback]

Herlig da.. Smaker det litt vanlig melk? :blush:

hadde vært kult og prøve.

 

GRatulerer med en sønn da :)

Lenke til kommentar
Gutter/menn liker nok å suge på pupper fordi de likte å amme på moren sin :)

8043242[/snapback]

 

Åj, det var bare en ekkel tanke :ermm:

8072585[/snapback]

Ja, spesielt med tanke på at det fins kvinner som suger mannlige kroppsdeler også! :!:

Edit: Tror bare det var jeg som syns den var moro.

Uansett, kom med teknikker da :) (På puppetinger, ja)

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
jeg har dårlig erfaring med å suge ouooer, siden sist gang jeg gjorde det på en i klassen, ble det veldig pinlig. siden plutselig hadde jeg masse morsmelk i munnen som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

 

så jeg svelga det, men jeg fikk brekninger og gulpa det opp igjen over henne :(

Jeg visste ikke at man fikk melk allerede i en alder av 15 :(

8042725[/snapback]

Blir litt feil å kalle det morsmelk når produsenten har penis... Og med tanke på at du er går i tiende skulle det være ganske pinlig å suge brystene til en annen gutt uansett?
Lenke til kommentar

har sett at mange i tråden sier "det på en"...

EN?

Så noen her er da homofile med en gutt som har fått operert på bryster...

 

OT:

Har vel ikke prøvd så mye, ble avist en gang... andre gang så gikk det litt bedre, men utover det så har jeg ikke prøvd stort mer med brystene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...