KjellM Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har ein HP DVD writer 300n som ikkje klarer å lese en eneste plate. Står berre at platen er tom. Når eg setter den i en annen maskin,så fungerer den helt fint. Begge maskinene bruker XP. Denne maskinen ble kjøpt ny,og dvd-brenneren har aldri fungert i denne maskinen. Men hva kan det være, i og med at det ikkje er brenneren det er noe galt med? Har en vanlig dvd-spiller også i maskinen,og den fungerer helt fint.
KjellM Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Etter å ha søkt litt på nettet,så ser eg at det også er andre som har det samme problemet med denne typen brenner. Tilfeldighet,eller kan dette være tilfelle?
KjellM Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Har nå kjøpt ny brenner,men det samme skjer med den. Bios finner den,det samme gjer Win XP. Men den klarer ikkje å lese innholdet på platene. Har prøvd alt fra musikk cd`er,til DVD`er. Har prøvd å skifte kabel,slave\master etc.. ,men den klarer fortsatt ikkje å lese av platen. Noken som har noken ideer om kva det kan vere? Alle forslag mottas med stor takknemlighet,da min tolmodighet er på bristepunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå