Gå til innhold

Brusfri-klubben 2007 (Heia viljestyrken!)


Billy Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg også såg SuperSizeMe, men eg har ikkje drukke brus på ca. eit og eit halvt år uansett. ;) Eg og systra (tvillingsystra) mi har ein liten intern konkurranse mellom oss. Ingen premie, berre heider og ære. Eg skal sikkert ikkje slutte med brusfråhaldet, før systra mi har slutta, og når ho har slutta, kan eg bruke det mot ho resten av livet!

 

 

 

Muahahaha. :D

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt med :w00t:

 

var litt hardt igår, var hjemme til foreldrene mine, og det lå ei flaske cola zero i kjøleskapet :(

 

Men motsto fristelsen.. Mor var ekstra slem og spurte når jeg skulle dra om jeg ville ha den med meg, men takka frustrert (på mor) nei :p

7726758[/snapback]

 

Zero er jo uten sukker da. Jeg har holdt meg helt vekk fra alt slags brus osv. men sukkerfrie brus burde vel være lov?

7726791[/snapback]

Drakk nesten ikke sukkerbrus før jeg begynte, men gikk _mye_ pepsi max og etc, så har bare godt av å ikke røre noe sånt nå :)

 

Billy, du drikker øl ja? litt usikker på den selv. Har en Newcastle brown liggende i kjøleskapet. Har ligget der lenge, hakke turt å røre den enda ^^

 

Men øl er vel neppe like ille som brus, men det er jo mye karbohydrater. Broren min blir mett av å drikke en halvliter :!:

 

Spritfire; Heldigvis bor jeg i trøndelag. Her går det bare i rein 96% :whistle:

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Sannelig, 19 medlemmer, ikke verst.

 

Brus og alkohol er nok tillatt. Ikke fordi at jeg har noe behov for det, men vedkommende som jeg veddet med, ville at når en skulle på by'n, måtte en få ta seg en drink. Dette synes jeg er greit, det er jo tross alt denne evinnelig brusdrikkingen på skole, på jobb og på fritid en skal få slutt på.

 

Øl er tidligere nevnt vedlig akseptert, det er jo nesten erstatningen. ;)

Lenke til kommentar
Legg til meg, jeg drikker nærmest aldri brus. eneste problemet kan bli at en kamerat og meg er litt for glad i jack daniels & coke. :p

7747146[/snapback]

Åssen er den egentlig? Kan ikke helt forestille meg åssen det smaker, og kan jo ikke årne det heller nå som jeg er anti-brus :p

 

Blandingsratio feks?

7747155[/snapback]

 

 

vi pleier å blande ca 1:5, og så smaker den mye bedre imho med litt sitrondråper oppi. jeg pleier å bruke ReaLemon, den lille grønne glassflasken med gul kork.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hadde en drink på byen i går! Faen.. den het KO eller GT vet ikke om det var brus i den.. smakte lime og var jævlig god. Slipper jeg unna med den?

:scared:

Lenke til kommentar

siden brusen i drinken er i følge med alkohol, så tror jeg du skulle slippe greit unna med den... slik jeg har forstått reglene ivartfall :)

 

Brus og alkohol er nok tillatt. Ikke fordi at jeg har noe behov for det, men vedkommende som jeg veddet med, ville at når en skulle på by'n, måtte en få ta seg en drink. Dette synes jeg er greit, det er jo tross alt denne evinnelig brusdrikkingen på skole, på jobb og på fritid en skal få slutt på.

 

Øl er tidligere nevnt vedlig akseptert, det er jo nesten erstatningen. ;)

7749940[/snapback]

 

edit: la til Billy Bob sitt innlegg :)

Endret av Minerva
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...