Gå til innhold

Brusfri-klubben 2007 (Heia viljestyrken!)


Billy Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke med alle de andre, men jeg deltar delvis fordet jeg har blitt veldig kresen på Colaen... Om jeg da klarer og holde meg unna noen uker/måneder så vil den smake himmelsk igjen :love:

Men det er jo også en liten intern konkuranse både i forumet og for deg selv da.

Får nesten en god følelse i meg vær gang jeg går forbi brus skapene på butikken uten og handle med meg :D

Lenke til kommentar

Nå skrangler det i rekkene her dere.. :no:

 

Veddemålet går strålende, jeg drikker for det meste juice, vann, saft og alkohoil. Var hos tannlegen her om dagen, kun et lite hull. Greit nok på et år. Kompisen min går det også fint med, drikker mye vann med smak. Påstår at han merker det på treningen. :)

Lenke til kommentar
Hehe, klarer meg fint jeg og! Drikker vann som aldri før. Og min kjære grønne te fra helsekost sjappa, såklart. <3

Grønn te ja! Er det det noe godt? Må skaffe meg dette her, inneholder også endel koffein som er bra om morgenen. :)

 

Uten brus siden forrige gang jeg brøyt, så ingen problemer. ;)

 

Edit: Hehe, søvnen tar over.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Hehe, klarer meg fint jeg og! Drikker vann som aldri før. Og min kjære grønne te fra helsekost sjappa, såklart. <3

Grønn te ja! Er det det noe godt? Må skaffe meg dette her, inneholder også endel koffein som er bra om morgenen. :)

 

Uten brus siden forrige gang jeg brøyt, så ingen problemer. ;)

 

Edit: Hehe, søvnen tar over.

7807391[/snapback]

Ja, den jeg drikker er veldig god og veldig sunn.

 

Her har du bilde.

 

 

 

 

Fåes på Naturli'Vis helsekostforretning for omkring 30kr.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i te, så denne må jeg nesten gå til innkjøp av. Kanskje ikke samme merket, om jeg finner den, men grønn te skal jeg i alle fall skaffe meg nå. Har alltid sverget på Lipton Early Grey Tea. Britisk te er virkelig noe for seg selv. :love:

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...