Gå til innhold

Hva anbefales å spise dagen derpå?


Backbone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker å dra til byen å spise hamburger eller pizza (gidder ikke å lage mat når jeg er fyllesyk). Men ellers funke brød pålegg (uten brød selfølgelig) eller grøt med tunfisk, som kanskje er det beste.

7604820[/snapback]

 

Grøt med tunfisk... :sick: Er du helt på styr :ohmy: Etter en skikkelig fyll, så er saltbalansen fucka opp i cellene, så da må man etterfylle og gjerne slenge på litt fett hvis noen idiotiske damer til og med har bydd på dansing :cool:

7606701[/snapback]

 

Du skulle bare vist hva du går glipp av. :(

Lenke til kommentar

Så her sitter man i samme situasjon igjen :roll:

Glemte av (!) å ta en Zyrtec når jeg kom hjem i natt (allergimedisin, som visstnok skal hjelpe mot fyllesyke) så prøvde meg på en spansk en å tok i dag når jeg våknet.

 

skal tro om dette hjelper :hmm:

Endret av Backbone
Lenke til kommentar

Måkka i meg kalkun og diverse da jeg kom hjem i natt, samt masse vann, melk og brus. Noe annet som kanskje hjalp var vel at jeg gikk forferdelig mye. Skulle på en fest et stykke unna, så vi gikk dit. Der var det dritt, så vi skulle ta taxi hjem. Halvtimes kø for å komme igjennom på sentralen, før vi fikk vite at vi måtte vente 1 time på selve bilen. Så var det bare å ta beina fatt hjem igjen, på glatt is og sørpe.

 

Så jeg våkna opp omtrent helt fin. Var bare litt svimmel (jeg blir alltid dårlig dagen derpå, uansett hva jeg drikker) og slapp.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...