Gå til innhold

Hva anbefales å spise dagen derpå?


Backbone

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jeg bruker å dra til byen å spise hamburger eller pizza (gidder ikke å lage mat når jeg er fyllesyk). Men ellers funke brød pålegg (uten brød selfølgelig) eller grøt med tunfisk, som kanskje er det beste.

7604820[/snapback]

 

Grøt med tunfisk... :sick: Er du helt på styr :ohmy: Etter en skikkelig fyll, så er saltbalansen fucka opp i cellene, så da må man etterfylle og gjerne slenge på litt fett hvis noen idiotiske damer til og med har bydd på dansing :cool:

7606701[/snapback]

 

Du skulle bare vist hva du går glipp av. :(

7613251[/snapback]

 

Jeg vet forbannet godt hvilke damer jeg har gått glipp av, og tunfiskene "steamer" jeg glatt forbi :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cola=fosfor

juice=syreholdig senker høy ph i celler så de trekker inn mer veske. da kan en ta inn mer vann.

 

b-vitaminer og magnesium tilskudd. urte-te for å friske opp, små beroligende.

 

 

bade i saltvann, en smule sol og gå en del, svette ut.

 

 

hvitløk og chili for å svette godt.

 

PIZZA=alt du trenger, helst egenkomponert hvis du gidder, gjør noe kreativt i den verste stund, begynn å lag og pønsk ut hva du og hvordan. Smelted ost har en beroligende effekt.

 

for all del puste, få gang i de smøg asfalterte lungene som har krympet som en tørrstekt steik. tøye ut for å sile ut mer beroligende.

 

http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-pl...le=filename.pls

lytte til denne radiostasjonen.

 

spiral-stairs.jpg

da blir det lettere å gå opp disse trappene

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Fyllekule deluxe natt til 1. Januar. Startet dagen med å spy. Deretter spiste jeg Egg og Bacon til frokost.. kom opp etter 10-20min. Spiste nada fram til Middag. Kveite eller noe sånnt sto på menyen da. Spiste et halvt stykke.. måtte gå fra middagsbordet midt under middagen for å spy. Nå i morrest spiste jeg 2 skiver som har holdt seg veldig fint på plass nå i 30min. Fyllesyken ga seg i natt tydeligvis. Den er byttet ut med Influensa. Heldigvis har jeg trening i kveld.. :thumbdown:

 

Fisk annbefales altså ikke dagen derpå. Iallefall ikke den typen jeg spiste :(

Lenke til kommentar
cola=fosfor

juice=syreholdig senker høy ph i celler så de trekker inn mer veske. da kan en ta inn mer vann.

 

b-vitaminer og magnesium tilskudd. urte-te for å friske opp, små beroligende.

 

 

bade i saltvann, en smule sol og gå en del, svette ut.

 

 

hvitløk og chili for å svette godt.

 

PIZZA=alt du trenger, helst egenkomponert hvis du gidder, gjør noe kreativt i den verste stund, begynn å lag og pønsk ut hva du og hvordan. Smelted ost har en beroligende effekt.

 

for all del puste, få gang i de smøg asfalterte lungene som har krympet som en tørrstekt steik. tøye ut for å sile ut mer beroligende.

 

http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-pl...le=filename.pls

lytte til denne radiostasjonen.

 

spiral-stairs.jpg

da blir det lettere å gå opp disse trappene

7620942[/snapback]

 

 

Hehe,, nei den der boikotte æ, altfor mye arbeid, Men flott å få et sånt svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...