Gå til innhold

Hva anbefales å spise dagen derpå?


Backbone

Anbefalte innlegg

Pleier altid å hive i meg noe feit mat før jeg legger meg etter at jeg har vært ut. Da pleier som regel formen å være mye bedre enn hva den ville vært hvis jeg ikke hadde spist.

 

Men siden du la deg uten å spise, så angefaler jeg som mange andre her å spise feit og usunn mat, fast-food er en god vinner :thumbup: ellers så hjelper det jo å slappe av

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den store guiden til et liv uten dagen derpå.

 

¤ Spis før du drar på byen (altså, spis frokost og en skikkelig middag den dagen).

¤ Drikk!

¤ På vei hjem tar du deg en hamburger/brus.

¤ Vel hjemme drikker du en halvanna liter vann.

¤ Sov 4 timer.

¤ Våkne tiidlig på morran av at munnen din er tørr som bare f...

¤ Drikk halvanna liter vann.

¤ Sov 4 timer.

¤ Våkne litt smågroggy og gå i dusjen

¤ Stek to egg med bacon, serveres med kneipbrød/lignende i sofan foran tv'n

 

Har funka utmerket for meg, og jeg har drukket meg sørpe dritings noen ganger.. I teksten over har jeg ikke tatt med andre hendige tips som kan være verdt å ta med seg, men som egentlig er så logiske at de ikke trengs å nevnes.

 

¤ når du drar hjem fra byen med en/ei, ta (pirat)taxi med en venn+type/dame. Så kan du få et par hint om du drar med deg "ei jente som ikke var så forbanna pen likevel" (bare egil).

¤ etter en halvanna liter vann burde du komme deg på do før du sover

¤ legg klærne i vaskekurven før du legger deg til å sove, så slipper du lukte øl/sprit dagen derpå. Det er ikke noe spesielt.

Endret av JimL
Lenke til kommentar

1. Noe salt til å holde mer vann bundet i kroppen, samt store megder væske. Bør helst gjøre det når man kommer hjem fra byen, men om du gjør det når du våkner er det nok ikke krise.

 

2. Zyrtec eller annen allergimedisin (antihistaminer) før du drar ut på vors.

 

3. Melk når du kommer hjem / våkner for å nøytralisere litt av hvert. Jeg takler dog ikke melk etter fylla =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...