Gå til innhold

[løst]Ooops! Tror jeg nettop cracka Vista


k.kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såpass? Får håpe det er en reell sak du har stumbla over da. Syns du kan informere MS om det, sånn mot at du forklarer hva du gjør med Vista nå :p

 

Kanskje de til og med ordner deg en gratis (og lovlig) versjon av Vista, hehe.

 

(Hvis du ikke er en av de som har fått vista gjennom msdn-abonnementet da.)

Lenke til kommentar

Det tok jammen ikke lang tid fra jeg sendte e-mail til jeg fikk svar fra microsoft, det jeg har snublet over har vert en glipp og noe de ikke var klar over. Noen "finner-lønn" av noe slag ble konsekvent avvist, siden MS ikke vil la seg påvirke av utpressere...

Men... Om det skulle vise seg å bli nødvendig ville MS ikke nøle med å sette inn juridiske tiltak... vel dette var altså takken...

 

Tror nesten jeg kommer Til å laHstE den opP I en elleR Annen TEit side å Be om At den blit Ytterst godt distribuert

Lenke til kommentar

Synes Microsoft hadde en dårlig oppførsel her, og dette er da ikke utpressing (har ikke lest mailen, men virker ikke slik). Du hjalp dem med en stooor feil, og du blir møtt med en kald skulder med trusler om rettslig forfølgelse :thumbdown:. Det frister vel ikke akkurat å hjelpe dem noe særlig dersom du skulle komme over noe liknende ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Etikk... Bør jeg holde kjeft om det, eller kontakte MS. eller legge det ut på nettet å vente på at de kontakter meg?

Dette er ingen workaround, men er reel crack.

Oppdaget det vel mer eller mindre ved et uhell...

7598995[/snapback]

Hvis man snubler over en mer eller mindre "banale" feil i Vista, så skjønner jeg ikke helt hvorfor man skal trues til taushet. Det blir jo å skyte budbringeren.

 

For noen dager siden publiserte flere nettsteder at:

 

"Dato-triks åpner Vista" http://www.itavisen.no/php/art.php?id=362737

 

Skal man la være å skrive slikt? Ansvaret ligger vel først og fremst hos MS, så får de heller slippe en programvareoppdatering for å rette opp feil?

Lenke til kommentar
Det tok jammen ikke lang tid fra jeg sendte e-mail til jeg fikk svar fra microsoft, det jeg har snublet over har vert en glipp og noe de ikke var klar over. Noen "finner-lønn" av noe slag ble konsekvent avvist, siden MS ikke vil la seg påvirke av utpressere...

Men... Om det skulle vise seg å bli nødvendig ville MS ikke nøle med å sette inn juridiske tiltak... vel dette var altså takken...

 

Tror nesten jeg kommer Til å laHstE den opP I en elleR Annen TEit side å Be om At den blit Ytterst godt distribuert

7601031[/snapback]

 

Synd det da... Så nå gjør du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...