Gå til innhold

Age of Conan: Hyborian Adventures Spørsmål


Anbefalte innlegg

Hehey... :D

 

Jeg har akkurat sett på nettet at det kommer et spill ut, som Age of Conan: Hyborian Adventures på PC og 360 ;)

 

Og jeg har en 360 og derfor skal jeg kjøpe Age of Conan spillet. Tror jeg kommer til å bli et ganske fantastisk spill. Så blir det også laget av Norske Funcom :thumbup:

 

Men spørsmålene er:

 

1. Kommer det til å bli noen slags type av magi spillet? :hmm:

For da er det ikke så fristende spill

 

 

2. Finnes det en norsk side om Age of Conan, som ikke bare er på PC, men også 360? :hmm:

 

For det finnes en side www.ageofconan.com, men den står på engelsk, også er jeg i tvil om det er på PC eller 360. :hrm:

 

 

 

3. Kommer PC-spillet og 360-spillet til å være likt? :hmm:

 

 

Med Vennelig Hilsen:

 

Nils :)

Endret av trysilgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spm. nr. 3 lurer jeg også litt på. Men tror det blir ganske så likt, håper ihvertfall det. Blir kult om du kan spille med de som har PC-versjonen. :green:

 

Tror dere at det blir stor forskjell på når de 2 versjonene kommer ut? Hvilken kommer først? :hmm:

Lenke til kommentar

edit-

http://www.gamespot.com/news/6163064.html

 

No release date was named for the Xbox 360 edition of the game, but a Funcom representative said it will definitely be after the PC version launches (currently expected between March and May of next year).

edit-

 

http://funcom.com/wsp/funcom/frontend.cgi?...7&table=CONTENT

 

AoC er ein "Showcase title for Windows Vista" og er i beta fasen for PC mens det har akkoratt fått grønt lys til å begynne på ein X360 versjon.

Nå kan det jo vera att dei har holdt på med ein X360 versjon ei stund da men det tviler eg litt på.

Har lest ein plass at det skulle ta rundt ett år etter att PC versionen var ferdig til X360 var klar men fant ikkje den sia att :/

 

 

http://pc.ign.com/articles/751/751055p2.html

 

What we saw definitely looked promising at this point, which is a good thing considering the game is quickly heading for a late spring or early summer release. They've been in closed beta for a while now and will soon be heading into open beta at the beginning 2007. We'll be sure to let you know what we think when we've had the chance to get into the beta ourselves. We're definitely looking forward to it.
Endret av X672
Lenke til kommentar
Magi eksisterer i høyeste grad i Conanuniverset, men får, hvertfall i tegneseriene, mindre oppmerksomhet enn i mye annen fantasy. Fokuset vil helt sikkert ligge på nærkamp i spillet.

7595637[/snapback]

 

 

Hvilken type magi vil det være i spillet da, fantasy sier meg ikke så mye ;)

vil det være sånn i WoW lissom, eller sånn som i oblivion? :hmm:

Endret av trysilgutt
Lenke til kommentar

som det ble nevnt tidligere, det finnes INGEN info, bilder eller liknende til 360 versionen, den har akkurat blitt annonsert og er vel knapt gått inn i produksjons fasen.

 

det vil ta lang tid før du får sett noe 360 bilder mest sannsynlig.

 

gjenntar, det er INGEN xbox 360 bilder der ute, null niks, nada, zip, nothing.

Lenke til kommentar
Magi eksisterer i høyeste grad i Conanuniverset, men får, hvertfall i tegneseriene, mindre oppmerksomhet enn i mye annen fantasy. Fokuset vil helt sikkert ligge på nærkamp i spillet.

7595637[/snapback]

 

Jeg vil nå påstå at det nokså mye fokus på magi i Conanuniverset. Men Conan selv er jo innbitt motsatander av bruk av magi, og mange av de beste historiene er jo nettopp hvor Conan bruker rå makt for å bekjempe magi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...