Gå til innhold

HW-webshop som godtar visa electron?


Anbefalte innlegg

Alle nye Visa Electron med "sim" brikke kan brukes til betaling i norske nettbutikker. De aller fleste hvertfall. (Nordea sine nye virker) Disse nye kortene har kortnr. tilsvarende VISA, men man får ikke handlet dersom det ikke er dekning på kortet. Heller ikke i off-line terminaler.

 

Kjøpte nylig et skjermkort fra komplett.no med mitt Visa Electron.

 

Men fler og fler benytter i dag online terminaler. eks. peppes, taxi (oslo), dolly dimples osv...

 

Det er bare å bruke i vei....

7798606[/snapback]

 

Hvor har du fått ditt kortnr. fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle nye Visa Electron med "sim" brikke kan brukes til betaling i norske nettbutikker. De aller fleste hvertfall. (Nordea sine nye virker) Disse nye kortene har kortnr. tilsvarende VISA, men man får ikke handlet dersom det ikke er dekning på kortet. Heller ikke i off-line terminaler.

 

Kjøpte nylig et skjermkort fra komplett.no med mitt Visa Electron.

 

Men fler og fler benytter i dag online terminaler. eks. peppes, taxi (oslo), dolly dimples osv...

 

Det er bare å bruke i vei....

7798606[/snapback]

 

Hvor har du fått ditt kortnr. fra?

7798843[/snapback]

 

På mitt nye Visa Elctron har jeg kortnr. 4000 88xx 22xx xxxx

 

VISA kort strater på 4925

MC starter på 5206

VISA Electron starter på 4000

 

De neste fire tallene er de fire første nr. i kontonr. de fire neste er hvilken bank du bruker, de neste fire vet jeg ikke helt hva står for, men det er vell noe kontrollnr. eller noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo bare be om å få kortnummeret av banken din.

 

Og du kan handle på "kreditt" med Electron,endel nettbutikker sjekker nemlig bare om du har dekning på kortet ditt, og trekker pengene senere(dager/1uke),så du kan fint bruke penger du ikke har,de trekker nemlig pengene anyway, siden pakken du bestilte allerede er sendt.

Mulig banken din blir litt sur da, men. ;)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...