Gå til innhold

anbefaling av spill, helst strattegi. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en over gjennomsnittet pc men dette spillet krever jævelig mye av en data så spillet funka ikke på min da, ville heller satsa på Generals

 

Om dette spillet ikke kjører i det hele tatt på maskinen din så er den nok rimelig utdatert. Company of Heroes er hvertfall et fantastisk RTS spill, et av de beste jeg har spilt uten tvil. Er også et veldig bra online community.

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Valget faller mest sansynelig på Oblivion.  Noen som kort kan fortelle hva spillet går ut på?  :)

7589007[/snapback]

 

oblivion er jo ikkje strategi, strategi, forbinner eg med spel der du leder store hærer, eller lager byer osv...

 

oblivion er RPG..

oblivion er stillig, du kan utforske mykje, det spelet går ut på er så mykje, dey kan du faktisk nesten velge sjølv.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har en over gjennomsnittet pc men dette spillet krever jævelig mye av en data så spillet funka ikke på min da, ville heller satsa på Generals

 

Om dette spillet ikke kjører i det hele tatt på maskinen din så er den nok rimelig utdatert. Company of Heroes er hvertfall et fantastisk RTS spill, et av de beste jeg har spilt uten tvil. Er også et veldig bra online community.

7589132[/snapback]

 

 

fikk opp melding om at jeg trengte mer enn 600mb ram når jeg starta det men det rare er at jeg har 1024!

 

jaja uansett, oblivion er et godt valg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke den aller kraftigste PCen, så jeg må styre unna de som er kravstore.

 

 

Noen som har noen gode forslag?

7588859[/snapback]

 

Du bør muligens styre unna Oblivion om du ikke har rimelig ok hardware.

Spilte oblivion en del på min forige pc, som ikke var så kraftig. Og måtte spare kraftig på grafikken og hadde også mye lav FPS.

 

Vil derimot anbefale Civilization 4 på det varmeste, ypperlig strategi spill som ikke krever så veldig mye av pc'n. De er også ute med exspansion pakken "Warlords" som infører mange nyheter og forbedringer til spillet.

Er en demo ute enplass der spillet kan testes....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg vil anbefale http://www.blizzard.com/starcraft/ Starcraft og ekspansjonspakken Brood War. Disse to spillene har gitt meg mange timer morro. Som du kan se her http://www.blizzard.com/inblizz/awards.shtml har spillet fått mange priser. Til tross for at det er gammelt og har dårlig grafikk er det et av tidenes beste strategispill. Det vil ikke koste mer enn en hundrings eller to så det er verdt å sjekke ut. I tillegg kan jeg anbefale civilization 3. Dette er ikke like actionfylt som Starcraft, men likevel nesten like gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...