Keylar Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Group 6. Loot the dogs. :!: 7583416[/snapback] Den "Loot the dogs" har jeg aldri skjønt. Noen som kan forklare meg den? : p (nei, jeg har ingen characters på høy lvl) 7584136[/snapback] uh de mener vel heller bikkjene til drek i AV...looter man de så kan de respawne, driter man i lootet å er det 0 sjanse for pesky respawns
Rata101 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 To loot, or not to loot. That is the question!
tyrkeyfight Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 man skulle tro at han syntes det var litt for lite whining siden han sa det :!: tenk så digg å ha ein whine å noob frie party (<-- rare spawn)
Gene Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Grunnen til at de respawner er faktisk fordi Drek resetter tilbake til startposisjon, og ikke fordi man looter dem.
ka1ser Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Grunnen til at de respawner er faktisk fordi Drek resetter tilbake til startposisjon, og ikke fordi man looter dem. 7586876[/snapback] Nei. I Molten Core er det Core Hounds, disse må da lootes helt ferdig. Det vil si at eventuelle grå item må lootes før noen kan skinne dem. I AV, i Drek'Thars rom, er det 2 elite hunder som respawner om man looter dem. Om man ikke looter, blir de bare liggende.
chokke Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Grunnen til at de respawner er faktisk fordi Drek resetter tilbake til startposisjon, og ikke fordi man looter dem. 7586876[/snapback] Nei. I Molten Core er det Core Hounds, disse må da lootes helt ferdig. Det vil si at eventuelle grå item må lootes før noen kan skinne dem. I AV, i Drek'Thars rom, er det 2 elite hunder som respawner om man looter dem. Om man ikke looter, blir de bare liggende. 7587497[/snapback] gi noe bevis. Hvor ofte har de respawna mens du fighter drek i hulen hans?
ka1ser Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Er bra sikker på at de har respawnet.. Men ok, nå skal jeg gå i AV, og loote dogs
Sindrelol Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Er bra sikker på at de har respawnet.. Men ok, nå skal jeg gå i AV, og loote dogs 7587523[/snapback] Hvis du først skal fucke opp, gjør det med stil. Du er druid, gå i bearform, og taunt Drek, så løper du ut og resetter han. :!:
chokke Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Er bra sikker på at de har respawnet.. Men ok, nå skal jeg gå i AV, og loote dogs 7587523[/snapback] Hvis du først skal fucke opp, gjør det med stil. Du er druid, gå i bearform, og taunt Drek, så løper du ut og resetter han. :!: 7587635[/snapback] eller bare pull vaktene før du har aid station eller frostwolf . Folk skal absolutt gjøre sin dps selv om de vet at det ikke er noen tank, ergo de wiper og whiner over hvem som pulla
random_wannabe Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 I AV, i Drek'Thars rom, er det 2 elite hunder som respawner om man looter dem. Om man ikke looter, blir de bare liggende. 7587497[/snapback] Tenk om man har lyst til å skinne dem da? :o Man kan faktisk få 2xRugged Leather per bikkje
Amon Amarth Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 I AV, i Drek'Thars rom, er det 2 elite hunder som respawner om man looter dem. Om man ikke looter, blir de bare liggende. 7587497[/snapback] Tenk om man har lyst til å skinne dem da? :o Man kan faktisk få 2xRugged Leather per bikkje 7588124[/snapback] Morsomte måten å farme rugged leather på det der..
Sindrelol Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Haha, 3 venner og jeg prøvde å ødelegge så mye som mulig i AV nå :!: I starten pulla vi alle warmasterne utenfor og så loota jeg begge hundene. Da vi etterhvert kom inn til Drek spammet jeg searing pain fram til jeg fikk aggro, så løp jeg ut. Jeg mista desverre aggro rett før jeg kom ut av rommet hver gang :< Fikk en del småsure whispers den runden, men det er bare kos
Gene Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Grunnen til at de respawner er faktisk fordi Drek resetter tilbake til startposisjon, og ikke fordi man looter dem. 7586876[/snapback] Nei. I Molten Core er det Core Hounds, disse må da lootes helt ferdig. Det vil si at eventuelle grå item må lootes før noen kan skinne dem. I AV, i Drek'Thars rom, er det 2 elite hunder som respawner om man looter dem. Om man ikke looter, blir de bare liggende. 7587497[/snapback] Det med core hounds gir jo ingen mening med tanke på at det er FFA loot i AV. Folk går jo av skaftene hvis man looter ulvene, nettopp fordi de tror at de respawner straks man gjør dette, noe som ikke stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå