Gå til innhold

Hvilket tastatur bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Heisann, har veldig lyst på nytt tastatur nå, hadde et Logitech Internet Navigator svart før, hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe dette, skrik ut! Det er verdens beste tastatur, men har ikke sett det til salgs noen plass :(

 

Nå har jeg et billig dritt tastatur ved navn bZerk, makan til dritt skal man lete lenge etter.

 

Nå vil jeg ha nytt tastatur og det skal være godt å skrive på, det MÅ ha knapper som volume, mute osv. Helst uten unødvendige knapper som epost osv.

 

Det må ha sånn håndflatehviler ting foran.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saitek Eclipse får god kritikk. Det ser ut som det er mute og volumknapper øverst til høyre.

7570896[/snapback]

 

Jeg har et Eclipse nå. Savner den solide følelsen av et godt, gammelt Keytronic, men det er forsåvidt veldig behagelig å skrive på. Litt teit at det ikke lagrer innstillingene for lyset. Pleide å skru det av manuelt hver gang jeg startet maskinen. Nå gir jeg egentlig blaffen. Det har volum opp og ned, mute og lys på-dempet-av knapp øverst til høyre. Bruker dem aldri, men de er sikkert fine, de.

Lenke til kommentar
Saitek Eclipse får god kritikk. Det ser ut som det er mute og volumknapper øverst til høyre.

7570896[/snapback]

 

Litt for fjortiss, dessverre. Saitek II så litt lekrere ut hvis jeg skal gå for et av Saitek sine tastaturer, men jeg så litt på dette:

 

https://prisguiden.no/product.php?produc...021&view=images

 

Hva tror dere om det? Ser veldig digg ut, og prisen er jo veldig behagelig :) Har ikke lys, men det er på en måte bare greit. Ser bare jalla ut.

Lenke til kommentar
Saitek Eclipse får god kritikk. Det ser ut som det er mute og volumknapper øverst til høyre.

7570896[/snapback]

 

Litt for fjortiss, dessverre. Saitek II så litt lekrere ut hvis jeg skal gå for et av Saitek sine tastaturer, men jeg så litt på dette:

 

https://prisguiden.no/product.php?produc...021&view=images

 

Hva tror dere om det? Ser veldig digg ut, og prisen er jo veldig behagelig :) Har ikke lys, men det er på en måte bare greit. Ser bare jalla ut.

7570986[/snapback]

 

 

En kompis har det der, det er veldig bra til prisen :)

annbefaler det :)

Lenke til kommentar
kjøp G15...

det er best på alle punkter :thumbup:

7571032[/snapback]

 

Men det er jo så dyrt, og det er jo kun svensk og US layout på dem. Så... nei takk.

7571049[/snapback]

Bra du har sett det! og i tilleg: enter tasten er liten. Det er irriterende enormt, samt tastene er ikke så veldig bra. Jeg selv anbefaler Logitech Media Keyboard Elite eller det forrige, Samt Logitech Ultra X. Selv har jeg UltraX, og jeg klarer å owne de jeg vil, og det er deiligt å skrive på.

Lenke til kommentar
Det finnes bare i utlandet tror jeg :(

7590105[/snapback]

 

Jepp, det tror jeg også.

 

Men fant noen på ebay, og her er link til den jeg ser på: Enermax Aurora Keyboard

 

Hehe, er veldig fristet til å kjøpe nå :!:

 

Men skal vel gå greit å bruke et engelsk tastatur med Norsk tastatur instilling?

 

Og er det e.v.t noen utlandske internett butikker som selger dette tastaturet som er å anbefale / stole på?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...