Gå til innhold

Zelda Twilight Princess til 999,- hos Spaceworld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW!

 

Dette er jo helst sykt!

 

Det dyreste spillet jeg kjøpte kostet 799,- og det var Monkey Island til PC på noen få usle disketter :) Men den gang fantes det jo nesten ingen spill og det ble kjøpt med én gang det kom, så skal ikke si noe på det.

 

Når jeg ser slike ting er jeg så glad for at jeg har 3 spillbutikker nesten rett ved siden av hverandre på samme senter som jeg alltid sjekker før jeg kjøper et eneste spill. Den Spaceworldbutikken skulle blitt svartelistet og meldt til diverse media som har prissammenligninger.

 

Stakkers folk som blir lurt til å betale den prisen der for det spillet. Dette er et av de verste eksemplene jeg noensinne har sett!

 

FY Spaceworld!

Lenke til kommentar
WOW!

 

Dette er jo helst sykt!

 

Det dyreste spillet jeg kjøpte kostet 799,- og det var Monkey Island til PC på noen få usle disketter :) Men den gang fantes det jo nesten ingen spill og det ble kjøpt med én gang det kom, så skal ikke si noe på det.

 

Når jeg ser slike ting er jeg så glad for at jeg har 3 spillbutikker nesten rett ved siden av hverandre på samme senter som jeg alltid sjekker før jeg kjøper et eneste spill. Den Spaceworldbutikken skulle blitt svartelistet og meldt til diverse media som har prissammenligninger.

 

Stakkers folk som blir lurt til å betale den prisen der for det spillet. Dette er et av de verste eksemplene jeg noensinne har sett!

 

FY Spaceworld!

7589205[/snapback]

 

Er enig at det kanskje sku fått litt medie-rop. Fordi dette er faktisk veldig ille. Vi snakker om et spill som selges for nesten dobbel pris. Og det burde ikke være slik. Iallefall ikke for en kjede (vet det er franchise bla. bla. bla. men for det...)

Lenke til kommentar

Var innom en Spaceworld butikk her rett før jul og kom i snakk med en som jobbet der:

 

- selger dere nintendo wii?:p

- nei..

 

jeg begynte å gå min vei og fyren mumler bak meg:

 

- wii e nå ikkje så bra den då..

- ånei, du ville kanskje heller hat deg PS3?

- nei..skulle eg hatt meg en konsoll skulle det vel vært Xbox360...

 

Og så forsatte han å prate drit om wii..og alle spillene jeg foreslo som kunne være bra, var han negativ til. Han avsluttet med:

 

- Vil du ha deg wii får du komme tilbake i mars:)

 

Ikke den beste "servicen"..

Lenke til kommentar
Var innom en Spaceworld butikk her rett før jul og kom i snakk med en som jobbet der:

 

- selger dere nintendo wii?:p

- nei..

 

jeg begynte å gå min vei og fyren mumler bak meg:

 

- wii e nå ikkje så bra den då..

- ånei, du ville kanskje heller hat deg PS3?

- nei..skulle eg hatt meg en konsoll skulle det vel vært Xbox360...

 

Og så forsatte han å prate drit om wii..og alle spillene jeg foreslo som kunne være bra, var han negativ til. Han avsluttet med:

 

- Vil du ha deg wii får du komme tilbake i mars:)

 

Ikke den beste "servicen"..

7593971[/snapback]

 

Lol! Det er elendig kundeservice i mine øyne. Jeg jobber selv i telebransjen (telekiosken to be specific) og jeg er alltid allsidig når det gjelder de forskjellige merkene. Selv liker jeg jo Nokia og SE best, men bak kassa så er både SE, Nokia, LG og Samsung like gode :p For er faktisk kunder som liker de to jeg ikke liker ^^ Men holder fortsatt kjeften om mine meninger om ikke de blir spurt om.

Lenke til kommentar
var på spaceworld på ski storsenter i går (29. des). Da hadde de fortsatt 2 stk Zelda TP til kr 999...

 

da har det gått nesten 1 måned uten at de har solgt noen av dem, og det er vel straff nok  :tease:

7606076[/snapback]

 

Det er jo egentlig meget ironisk. I tanke på at de har satt opp prisen for at det er lite av dette spillet i butikkene, så de tenker den veien. Men igjen... Om de setter ned prisene igjen når butikkene har fått opp lageret sitt igjen så har de jo fortsatt disse to igjen til vanlig pris :p Hadde de hatt vanlig pris på de så ville de jo tjent. Nå blir de jo sikkert bare stående til en eller annen kar kommer å kjøper til normal pris igjen.... At det går an å tenke slik som Spaceworld er utrolig....

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden (av naturlige grunner :p) men vil bare si noe om Spaceworld:

 

De skulle vært dyppa i tjære og rulla i fjær. At de i det hele tatt overlever med sine helt usannsynlige priser er noe jeg ikke har den minste anelse anelse om hvordan de får til.

 

Noen her som har vurdert mulighetene for at det var noen ansatte i butikken som ville ha litt "penger på si" og satte høyere pris slik at de kunne ta mellomlegget for seg selv? Det er sikkert folk som er desperate nok til å betale 999 for zelda. Uansett er det noe som ALDRI skal skje

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
Noen her som har vurdert mulighetene for at det var noen ansatte i butikken som ville ha litt "penger på si" og satte høyere pris slik at de kunne ta mellomlegget for seg selv? Det er sikkert folk som er desperate nok til å betale 999 for zelda. Uansett er det noe som ALDRI skal skje

7608318[/snapback]

 

Værste av alt. Det skulle ikke forundre meg om at det er sånn det faktisk er. Men igjen. Om noen kjøper det og får en håndskrevet faktura eller kvittering så tror jeg hadde begynt å tenke to ganger :p Men kan jo hende det bare er butikksjefen som er litt gjerrig på dette og :p

Lenke til kommentar

Spaceworld Kristiansand innrømmer varetriksing.

 

Ergo, jeg skal holde meg LANGT unna kjeden

 

Enda en sak: Lurt av spaceworld

 

Det han reagerer mest på er at spillet Wii Sports ikke fulgte med, slik det står på pakningen at det skal.

 

– Jeg ble tilbudt å kjøpe spillet dersom jeg bladde opp ytterligere 600 kroner. Det syntes jeg var for drøyt, og gikk min vei uten spill.

 

Vet ikke om disse er linket til før, men gjør det igjen uansett :p

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...