Gå til innhold

WoWpeek.com: alternativ til Thottbot?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå for ikke så lenge siden ble en ny side åpnet, og grunnen til at jeg vet det er fordi en i guildet mitt var med på å lage den. Har nå prøvd den ut litt, og synes den er bedre enn thottbot. Står bl.a. guide på alle quests.

MEN siden er ikke helt ferdig enda, så den inneholder mest sannsynlig mange feil. Regner med at det blir bedre etterhvert.

Lykke til med å bruke den :)

Endret av Petttersmart
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med å slo thottbot, i og med at de blir sponset av x-antall glod sellers.

Dòg ett fint alternativ, jeg kommer definitivt til å holde ett øye med siden. Alltid fint med noen som kan bryte ned monopolet :)

Skrevet

Selv foretrekker jeg Allakhazam, selv om siden ikke akkurat er så veldig estetisk. Thottbot er egentlig ikke et alternativ i det hele tatt.

wowpeek så ikke så helt ille ut den heller, men det skal noe til for at man skal bytte oppslagsverk. Jeg skal dog la den få en sjanse og se hva jeg synes etter litt bruk.

Skrevet
Selv liker jeg wowhead. Gode og konkrete loc's til quests. Vet ikke noe om kommentarene, men forhåpentligvis bedre enn Hunter-loot spamminga på thottbot

7558621[/snapback]

Bruker den selv om jeg mener den slår thottbot enkelt!

Skrevet (endret)

Det som er med Thottbot er at det er syyykt lett å slå opp i forhold til allakazam (Det er så mye driit på sia, ikke straight forward på å slå opp alt).

Okay mange mobs med forskjellig drop rate, da ser du først å fremst på hvor mange kills det er av den, den som har blitt drept flest ganger er rett, noe som er lett å skjekke. Ellers kan man skjekke location også for å være helt sikker. Pleier å være korrekte drop chances de fleste steder uansett. Dessuten er det guide for hvordan man gjør hvert jævla quest i spillet. (Hvertfall de som kan være vanskelige å vite hva man skal gjøre på, kanskje ikke alle lette) Det jeg mener med guids er folk som har skrevet i comments hvordan man fullfører questet. Var akkurat sånn jeg gjorde f.eks mitt epic shaman quest med 2 andre shamans i samme groupen.

EDIT: Tar det tilbake ...

Endret av BadBeer
Skrevet
EDIT: Faktisk har jeg aldri sett allakazam sin item finder før. Ble relativt kvalm av å se på det. Eneste man kan skjekke er "navnet" (Som man kanskje vil finne) og "item level". Hva hvis man vil se ett bilde av det og  man ikke husker noe annet enn DPS? Eller kanskje speed? Eller kanskje man vil finne alle våpen med 1.3 i speed? Eller alle polearms med 3.8 i speed?

7558953[/snapback]

Hvis du tar en nærmere titt så har du valget "Advanced Search...", hvor du kan søke på alle mulige måter.

Skrevet
EDIT: Faktisk har jeg aldri sett allakazam sin item finder før. Ble relativt kvalm av å se på det. Eneste man kan skjekke er "navnet" (Som man kanskje vil finne) og "item level". Hva hvis man vil se ett bilde av det og  man ikke husker noe annet enn DPS? Eller kanskje speed? Eller kanskje man vil finne alle våpen med 1.3 i speed? Eller alle polearms med 3.8 i speed?

7558953[/snapback]

Hvis du tar en nærmere titt så har du valget "Advanced Search...", hvor du kan søke på alle mulige måter.

7559571[/snapback]

Ok som sagt har jeg ikke satt meg ordentlig inn i Allakazam så var litt dumt å uttale meg på den måten :whistle::thumbup:

Skrevet
Selv liker jeg wowhead. Gode og konkrete loc's til quests. Vet ikke noe om kommentarene, men forhåpentligvis bedre enn Hunter-loot spamminga på thottbot

7558621[/snapback]

Jeg liker også wowhead veldig godt. Ryddig, og det begynner å komme endel kommentarer der. I motsetning til thott og allakhazam er den ikke drevet av gullselger-krypene.

Skrevet
Thottbot bruker jeg til og finne ut hvor quest skal leveres, wowhead til resten :)

7559133[/snapback]

Ya. Wowhead er helt klart best til å slå opp items og sånt med. Mye mer oversiktlig og penere. Men thottbot har vært i "gamet" lengre og har flere kommentarer og slikt fra brukere, som gjør thottbot bedre enn wowhead til å få hjelp med quests.

Skrevet

Jeg bruker Thott hele tida omtrent. Det er fordi man kan vote kommentarene opp og ned, og de som er markert med gult, er som regel ganske brukbare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...