Kaffeleif Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har bare hørt om spillet, har ikke brydd meg. Men 1 min av googlevideoen så virker det ganske nice. Jeg blir mer og mer spent på spillet etter videoen. Har ganske store forventninger no:p Men det var litt merkelig når man kjøpte stuff til dyrene. De forstod ikke mye av hva som skjedde liksom 7762952[/snapback] Det er IKKE multiplayer som i et online spill (BF/WoW/Tyccon), poenget er at du "laster" ned figurene/bygningene en annen fyr har lagd, og så spiller dataen med disse figurene. Derfor kan det ikke komme en annen spiller å ødelegge alt for deg 7763609[/snapback] Det som faktisk ER morro da. Vi kunne jo ha simulert ett EKTE univers full av planeter skapt av spillere. Tenk deg hvor kult det hadde vært å rustet opp dine skapninger opp mot krig, prøve å redde en sivilasjon. Å ikke ha multiplayer i dette spillet er største skammen jeg noensinne har sett. 7763674[/snapback] Kan jo hende det kommer som en tillegspakke, men det burde være et valg om man ville spille mot andre eller ikke...
Kaffeleif Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) ups, dobbel post Endret 20. januar 2007 av Audleif
nilsMeister Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Må nesten ha dette spillet hørt om det før, men var ikke særlig interesert den gangen, men nå etter google videon... Skapningene mine skal være de feteste krigerne i hele universet
Tordenflesk Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Denne google-videoen, er det den med Robin Williams? Uansett er den drit-bra
andir Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 For dem som ikke har sett det enda: Robin Williams plays Spore! Jeg tror egentlig at jeg kommer til å bruke mest tid i de forskjellige editorene, lage egne dyr og bygninger. Er litt skeptisk til hvordan spillet blir i sin helhet, men jeg er optimistisk.
Håvard Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Aliens eller såkale 'xenomorph'. Dødelige dyr på fire bein, med syre-blod og muligheten til å reprodusere ved å legge 'fostre' inne i andre kropper som etterhvert bryter seg ut igjennom brystkassa.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7552492[/snapback] Slike har jeg planer om også! For dem som ikke har sett det enda: Robin Williams plays Spore! Jeg tror egentlig at jeg kommer til å bruke mest tid i de forskjellige editorene, lage egne dyr og bygninger. Er litt skeptisk til hvordan spillet blir i sin helhet, men jeg er optimistisk. 7765073[/snapback] Genial!
NikkoDee Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg vil lage noe som dette : Fann bilde på spore.com Jeg la også merke til skapningen har et våpen i handa!
Shruggie Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Dette er det ultimate sandbox spillet, bare synd at det ikke går like dypt som alle de andre Sim-spillene i de forskjellige modusene. Jeg gleder meg
IMG_123 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Er det bekreftet når spillet kommer? Synes det virker sykt fett! Jeg skal skape et samfunn men vesner som ligner litt på kkuer. De skal bare være snille og god.
Robert. Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Har tenkt og bygge en peace planet.. Skal ha godt forslag.. Hvis jeg kan ta over planeter, skal jeg bygge liv på andre.. EDIT: Noen som vet når SPORE kommer ut? Endret 21. januar 2007 av One
bjelleklang Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 jeg skal gjøre som Aliensene i Independece day, fly rundt og drepe planeter...
andir Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Det er ingen bestemt utgivelsesdato enda. Andre halvdel av 2007, tredje halvdel av 2007 eller sent i 2007 er den eneste informasjonen vi har. Kilde. Intervju med Senior Producer Morgan Roarty, for de som er interessert.
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal lage dverger med hoppestokker og gule hjelmer hvis jeg får det til! Det er de ultimate skapningene!
Unlimited LTD Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal lage dverger med hoppestokker og gule hjelmer hvis jeg får det til! Det er de ultimate skapningene! 7769623[/snapback] Neei... Du glemte de turkise skoene med grønne lisser. De må jo være med...
Galdrafadr Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal nok lage meg en primitiv rase, som ikke er serlig gode i kamp. De må nok gjemme seg for resten av verdenen. De skal bo i stråhytter og leve av fiske og dyrejakt. Andre raser vil komme å utslette mesteparten av befolkingen min, og jeg må reise rundt med vesnene mine som fluktninger. På min lange og vansklige ferd møter jeg nok fiender, men også venner. Jeg kommer til å bli slaktet og bortført av ufoer.. allt vil gå til helheimen.... eller? Har fulgt med på spillet helt siden den første filmen kom ut! Genialt konsept, hvertfall i begynnelsen (som jeg gleder meg mest til) Det med planeter og galakser blir liksom så langt vekke. Hva skjer med dyret du skapte for en liten stund siden? Den lille knerten som måtte kjempe for maten kommer til å bli glemt i det store universet, og forholdet mellom deg og dyret vil minke.. jeg er litt redd for at det kan bli litt kjedelig i slutten. Men jeg kan ta feil. Skal nok skaffes og spilles, så får vi se hvor mye rett eller feil jeg tar =D
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg er også redd for at det kan bli kjedelig etter at man får flere skapninger å forholde seg til, man blir liksom ikke alene lenger. Men for all del, kan bli dødsfett å sende skapningene sine i krig, eller rømme fra krig.
NikkoDee Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Will wright har snakket litt om expansion pack å slikt da. Ikkje bekrefta, men han har prata om de! Han nevnte noe med flygende skapninger å byer under vann. Så om de kommer 1 expansion pack kommer det sikkert flere! Bære sjå på The sims
Tordenflesk Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kan ikke si jeg ser noe feil i at om Spore får mange expansions. Det passer denne typen spill bra. Håper bare ikke man må betale full-pris for de, sånn som man måtte med Sims 1 og 2. Endret 21. januar 2007 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå