Gå til innhold

Beste Rallyspill til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kjøpte colin mcrae rally 2005 for en stund tilbake da jeg hadde lyst på et rallyspill. Men ble skuffet fordi det var ganske kjedelig, så ikke kjøp det.

7548242[/snapback]

 

Synes 2005 versjonen av colin mcrae rally er veldig bra jeg... Ikke så verst skadefysikk på bilene heller. Dog føles det av og til som at bilene svever over bakken

Lenke til kommentar

XPAND RALLY

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
xpand-rally-20060724051537583-000.jpg

 

Get your motor running in Xpand Rally, a fast paced racing game where you take on 120 rally drivers from around the world on 60 different tracks that cover everything from Europe's historical streets to the lush tropical backdrop of Africa. In each race the tracks become more and more difficult and the opponents get more and more aggressive, so buckle up and keep your foot firmly on the gas. Features include five different terrain types, 70 races, eight grades, 35 rally cars, 800 parts to enhance the rally cars with, as well as a number of modes: Career, Multiplay, and Single Race. Kilde: Ign.com

Det lille jeg spilte av Xpand Rally overbeviste meg. Realistiske muligheter med tanke på justering av bilen og kjøringen generelt. Og grafikken var heller ikke dårlig.

 

Fikk 8/10 av IGN

Ign's anmeldelse av Xpand Rally

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...