Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Kjapp oppdatering (aner ikke hva jeg har sagt i det siste)

 

Eyes Wide Shut

The Shining

Fugitive

Die hard 1

Die hard 2

Enemy of the State

Rocky

Day of Tomorrow ( Yuck)

 

 

Venter enda på 2001 og Close Encounter.......

 

BD.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål.. Hvordan (om du har sett den) var kvaliteten på Lost in Translation? Den var vel filmet på rull..?

 

Har ikke sett den på HD så det kan jeg ikke svare på. Men det ligger en bunke med anmeldelser av filmen på nett så kanskje du får svaret ditt der :)

Ah, takk takk.

 

Video

 

Presented in a 1080p, VC-1 Encoded, 1:85:1 transfer, Lost in Translation marks another HD DVD title from Universal that stands as a considerable upgrade over its SD counterpart.

 

The biggest issue with the SD DVD release was the amount of video noise and grain that plagued the screen, especially during the constant dark sequence. While this HD release doesn’t completely fix this issue, the grain doesn’t feel as noticeable this time around. Color usage, a majority of them being darker like black, helped to capture the moods and themes of Tokyo. Detail, another issue in the SD DVD release, has been improved here. Take a look around 20 minutes in the film. The detail here on the billboards is far greater than we could ever make out before. Having just seen the SD DVD release a few weeks back before watching the HD DVD release, I’d rate the SD release a 3/5. Since the HD DVD release fixes a few issues, I’ll give this one a mark higher.

 

Som antatt. Forbedret, men ikke helt "next gen".

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp min første blu-ray film! Ble The Sentinel, kjøpt med et av mine mange gavekort på bokklubben :p

Går også å venter på at noen som helst skal få inn Die Hard 3 så jeg får kjøpt den.

 

Vuderer å kjøpe Click og Rottatouile også. Noen som har noen tilbakemeldinger på lyd/bilde til disse titlene?

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp min første blu-ray film! Ble The Sentinel, kjøpt med et av mine mange gavekort på bokklubben :p

Går også å venter på at noen som helst skal få inn Die Hard 3 så jeg får kjøpt den.

 

Vuderer å kjøpe Click og Rottatouile også. Noen som har noen tilbakemeldinger på lyd/bilde til disse titlene?

 

Her finner du anmeldelser for begge.

http://Blu-ray.highdefdigest.com/click.html

http://Blu-ray.highdefdigest.com/ratatouille.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...