Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hddvd har ikke mye snop, bare skrot. Lista er jo latterlig.

 

Du får ta av deg de blå brillene dine og titte litt bedre etter det er nok av krem tittler der som like bra eller bedre enn noe av det som har kommet ut på Blu-ray...

 

HVa skal du gjøre fra Mai da ?? 70% av filma kommer i Blu-ray ?

 

Gjøre noe du tydligvis ikke har muligheten til, fortsette å kjøpe HD DVD. Med litt hoderegning så er det noen av oss som kan kjøpe 100 prosent og ikke bare 70% eller 30% av filmene som kommer ut...

 

Edit:

 

Men jeg har vel sagt dette mer en enn gang, fanboys diskusjonene kan taes i andre tråder enn denne.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Fikk omsider The Fifth Element fra Amazon til $20.97. Tok nesten 3 uker, som er vel lang tid synes jeg. Men det viktigste er nå å få filmen da.

 

Har du kjøpt riktig utgave???

 

Det er gitt ut to utgaver av filmen på Blu-ray den ene med en mpeg2 på en 25 gb disk utgave av filmen som ikke har fått alt for gode anmeldelser for bildet for å si det pent og en remasterd MPEG4 AVC dual-layer 50 gb disk.

 

Now we're talking! Sony has come a long way over the past year, and nothing exemplifies this better than a comparison of the two Fifth Element Blu-rays. The original edition is a sad joke in comparison to the remaster, which finally does justice to the movie's vibrant and colorful photography. The difference is clear right from the opening credits, seen for the first time on any home video release without shimmery text. Next, as the camera pans down to Earth, the establishing shot of the Egyptian excavation site actually appears to be in focus, a huge improvement. Better yet, all that dirt crawling over the print during this section of the movie... completely gone. Throughout the film, no longer does the video look flat and filtered. The new picture is consistently sharp and detailed, with much better texture and clarity. The contrast range is also improved, taming the black crush in shadows and white clipping in hot areas of the frame, lending the image a greatly enhanced sense of depth. Even the colors, already impressive before, look more natural and pleasing. This is eye candy of the first order.

 

Jeg fikk The Fifth Element (Remastered) i posten for ikke alt for lenge siden så hvis du har denne upc/ean koden bak på disken så er du i mål 043396-215207 da har du fått riktig utgave :)

 

Edit:

 

Remasterd utgaven kan også skilles på at den inneholder et TrueHD lydspor i tillegg til PCM sporet og ikke bare et DD 5.1 sporet som var på den første utgaven.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Jeg fikk det for meg, og bestilte fem HD DVD-ordre fra Amazon US.

 

Filmene var som følger:

Hot Fuzz

The Searchers

Enter the Dragon

Breach

Children of Men

Cinderella Man

Lost in Translation

The Hurricane

Brokeback Mountain

Cat People

De kostet 15 til 20 dollar stykke.

 

Forhåndsbestilte en gang i forrige uke The Jack Ryan Collection, med filmene Hunt For Red October, Clear And Present Danger, Patriot Games, og Sum Of All Fears fordel på 4 HD DVD-er, det settet kostet AU$39.83 fra ezydvd.

 

Og fra DeepDiscount bestilte jeg meg Jarhead og Sneakers begge på HD DVD, for 16 bucks a peace.

 

Jo, her om dagen dro jeg med meg Out of Sight HD DVD fra DVD Pacific i det jeg kjøpte en DVD der ifra, den kostet rett under 20 US$ mener jeg.

Lenke til kommentar

Har kommet noen filmer i de siste dagene også:

 

The Rock, $22.13.

Dawn of the dead (1978) $16,99.

Day of the dead, $16,99.

Saw IV - $26,47.

 

Alle Blu-ray, de tre første fra amazon.com og Saw fra DVD Pacifc.

 

Blir verre i morgen det lå tre hentelapper i postkassa mi i sta som jeg skal hente i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...