Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reservoir Dogs: 6,49£(60kr) på amazon.co.uk

Clerks 15th Anniversary Edition: 22$+6.5$frakt(170kr) på amazon.com

 

Tviler vel på at Clerks ser mye bedre ut på BD, men fant ikke dvd-utgivelsen, så da ble det liksågodt BD. Fant ut at jeg ikke kan ha Clerks2 i samlingen uten å ha den geniale originalen.

Lenke til kommentar

Meg + penger som brenner i lomma + butikktur = Impulskjøp :wallbash: (det svei litt på kontoen :( ) Uansett, så hjelper det meg hvertfall fra og pine meg selv i nærmere fremtid, for det hadde vel uansett blitt til at jeg hadde kjøpt den :roll: (Jeg har vel allerede 3 forskjellige versjoner av filmen fra før :innocent: )

 

 

Lord of the Rings trilogy - 499kr

Coop Obs! Jessheim

 

post-137074-1270655885,3504_thumb.jpg

 

En pakke kom i posten i dag

 

Mad Men Season 3 - 32.99$

Amazon.com

post-137074-1270656055,7937_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fikk også en amerikansk Blu-ray-utgivelse med norsk tekst idag(/igår), The Wizard of Oz - 70th Anniversary Ultimate Collector's Edition. Den ble faktisk min Blu-ray-film nummer 300.

Jeg tok forresten et raskt søk i DVD Profileren og fant ut at jeg har 17 amerikanske Blu-ray-utgivelser med norsk undertekst, jeg har aldri vært borti én amerikansk DVD-utgivelse med norsk tekst, sikkert mye på grunn av NTSC-standarden, så det er vel å se på som enda en fordel med det nye formatet. For dem som setter pris på den falske tryggheten norsk tekst gir da. Jeg så også en tendens til at det i stor grad var Warner-utgivelser som ble levert med norsk undertekst.

 

Itillegg til den over, som forøvrig kostet meg $54.99, kom Yojimbo/Sanjuro - Criterion Collection som kostet meg $48.99. Begge disse settene ble det begjært mums på og delte fortollingsgebyr med DVD-en The Battle of Algiers - Criterion Collection som også kostet over de tohundre. Også fikk jeg Sherlock Holmes og Point Break, som kostet meg $24.99 og $11.49.

 

Alle på Blu-ray, alle fra Amazon.com.

 

Bilde av dagens fangst, siden det er blitt på mote i denne tråden, og fordi det ankom unormalt mye fint i posten denne dagen.

 

post-93527-1270943669,6886_thumb.jpg

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...