Gå til innhold

syke skills i paint

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er mange som driver med slikt, noe som er litt populert (men holder på å dø ut vil jeg tro :p ) er pixel art der man tegner hver pixel for seg... en kompis av meg har laget bla. denne:

chopper.png

er mange forum der dem har konkuranser på slik etc. men husker ikke navnet på noen av dem. er det ønskelig så kan jeg finne det ut...

Endret av fwsotern
Skrevet (endret)

Han som har kommentert at det nok har tatt 30+ minutter, og ikke 5 minutter, er en idiot.

Flink han som tegner. Skulle ønske jeg fikk det til..

Edit: Han som har lagt ut videoen i Youtube må også være en idiot ser jeg nå.

Endret av zuperMensch
Skrevet
holy smoke så sjukt dette var. jeg holdt på å falle av stolen.

7540262[/snapback]

Da må jeg si du verdsetter Paint skills kanskje litt vel for mye hvis du holdt på å dette ut av stolen..

Bra gjort, men kanskje ikke en verdi hobby for meg..

Skrevet

Folk har reist til månen og splittet atomer, så jo, jeg skjønner hvordan det går an å tegne en fin bil i Paint. Men imponerende er det, mest siden jeg knapt klarer å tegne strekmenner selv.

Skrevet
holy smoke så sjukt dette var. jeg holdt på å falle av stolen.

7540262[/snapback]

Da må jeg si du verdsetter Paint skills kanskje litt vel for mye hvis du holdt på å dette ut av stolen..

Bra gjort, men kanskje ikke en verdi hobby for meg..

7542220[/snapback]

Mulig det er en egen award for "paintskillz0rz" men det som imponerte meg så j*vlig var at fyren hadde stålkontroll på tegning generelt. at dette er gjort i paint er vel ikke desto mindre imponerende, da paint vel ikke er alt for brukervennlig.

Skrevet (endret)

kanskje han har brukt sånn penn man kan koble på pcen og tegne på et "ark" slik at det vises på skjermen? husker ikke hva det heter, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Endret av sixx
Skrevet

Det som for meg er veldig imponerende er at fyren klarer å tegne bilen i paint, og det så bra. Jeg kan si at jeg kunne ha klart å lage en liknende bil i flash, men lang i fra i paint. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...