Gå til innhold

Dummeste WoW character name

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mage som heter Biringe, og en Rogue som heter Wowoneasy..

En kompis av meg skulle kalle druiden sin for Haldir men så gikk ikke det, så ville han lage sånn fancy border på det så da ble det Oohaldiroo...

Skrevet (endret)

Jeg starta vel min wow karriere med "Jegdriverhor".

Kompis og jeg som lagde første charren. Jeg visste jo ikke at jeg skulle fortsette å spille:P Han kom jo i 60 da(tauren shaman) Og jeg hadde begynt å bli gla i navnet. Så var det en jævel som rapporterte det.... Gud(!) å jeg var skuffa... Han ble da hetende Arx. Nå i ettertid er jeg vel mere fornøyd med Arx :)

Bowjob er jo en klassiker :dribble:

En annen kompis sin første char het da Innovertiss, female gnome warlock med rosa hår :cool:

Endret av Sittman
Skrevet

Et par venner av meg har karakter som heter Mordiemann (human warrior) og Titsforkids (gnome female, naken, husker ikke hvilken klasse.)

Ellers så har vi Aragohn, som var og tigget på AH, og en naken human female som sprang rundt i Stormwind og kalte seg Nudebankgirl.

Skrevet

Teiteste jeg ser er folk som kaller seg ved sitt virkelige navn, feks "Hanspetter", "Gunnar" osv, og det er urovekkende mange som gjør det, be creative for heavens sake :)

Skrevet

Yeahbabyyeah- Troll mage

Løstös- Human famale

Stinkador- Orc shaman

Saltkatten- Troll rogue

ucanttouchme- En elendig orc rogue som dør hele tiden ^^

Rofelwaffel- Husker ikke.

Sikker flere, men husker ikke i farta : )

Skrevet

Lampeskjerm ( Er meg, anner ikke hvorfor jeg valgte det )

Gulbanan, liksom wtf?

Tvskjermen ( Alt twink )

Karameller

" DK.....DK " navn

Papirlapp

Hunter som kaller seg, rangedsuxx og springer rundt uten bue og med Ravager med crusader på, gikk meele dps i gnomereagen..

Noodlz

Thunderchick...

Skrevet

Well min første char heter "Dracorouge"

Gjett klasse og hvor mange whisper jeg har fått for å skrive Rogue feil...XD

:blush: ......eh eh eh.....

Trur jeg jeg så en some het Stealthcake, Stealthface og et par andre stealth navn.

Skrevet

Hmmm, starta meg en human priest med navnet Lyspæra, syns det var litt morsomt jeg...

Nå har jeg en hunter som heter "Ihatemypet", han har et pet som heter "Ihatemyowner".

Skrevet

Var en NE huntard på Burning Steppes(den nye pvp-serveren) som kalte seg Legolasz, og i tillegg så rollespilte han. Var så morsomt å se alle disse han i general-chat. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...