fUuGeL Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har en mage som heter Biringe, og en Rogue som heter Wowoneasy.. En kompis av meg skulle kalle druiden sin for Haldir men så gikk ikke det, så ville han lage sånn fancy border på det så da ble det Oohaldiroo...
Sittman Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg starta vel min wow karriere med "Jegdriverhor". Kompis og jeg som lagde første charren. Jeg visste jo ikke at jeg skulle fortsette å spille:P Han kom jo i 60 da(tauren shaman) Og jeg hadde begynt å bli gla i navnet. Så var det en jævel som rapporterte det.... Gud(!) å jeg var skuffa... Han ble da hetende Arx. Nå i ettertid er jeg vel mere fornøyd med Arx Bowjob er jo en klassiker En annen kompis sin første char het da Innovertiss, female gnome warlock med rosa hår Endret 19. desember 2006 av Sittman
Dauemannen Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Et par venner av meg har karakter som heter Mordiemann (human warrior) og Titsforkids (gnome female, naken, husker ikke hvilken klasse.) Ellers så har vi Aragohn, som var og tigget på AH, og en naken human female som sprang rundt i Stormwind og kalte seg Nudebankgirl.
MaxXRebo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Teiteste jeg ser er folk som kaller seg ved sitt virkelige navn, feks "Hanspetter", "Gunnar" osv, og det er urovekkende mange som gjør det, be creative for heavens sake
Bredoc Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Magepriest = 60 Troll hunter.. Loladinia = 60 human female pally
Islanbadsj Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hadde en i gammle guildet som het Nightlordpvp, var en annen som ville inn i guildet som het swordfriend. Endret 19. desember 2006 av Islanbadsj
Sindrelol Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Yeahbabyyeah- Troll mage Løstös- Human famale Stinkador- Orc shaman Saltkatten- Troll rogue ucanttouchme- En elendig orc rogue som dør hele tiden ^^ Rofelwaffel- Husker ikke. Sikker flere, men husker ikke i farta : )
Lockslay Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 min lvl 21 mage heter "Vanntank", siden det er "alt" en mage duger til
Lampeskjermen Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Lampeskjerm ( Er meg, anner ikke hvorfor jeg valgte det ) Gulbanan, liksom wtf? Tvskjermen ( Alt twink ) Karameller " DK.....DK " navn Papirlapp Hunter som kaller seg, rangedsuxx og springer rundt uten bue og med Ravager med crusader på, gikk meele dps i gnomereagen.. Noodlz Thunderchick...
Dracoknight Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Well min første char heter "Dracorouge" Gjett klasse og hvor mange whisper jeg har fått for å skrive Rogue feil...XD ......eh eh eh..... Trur jeg jeg så en some het Stealthcake, Stealthface og et par andre stealth navn.
femftifem Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 en jeg kjenner kaller seg blackdragonn og bloodx. Dummeste nickene jeg noen gang har sett. Men det kuleste nicket er Sterkenils <- Uten tvil!
nikrus Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hmmm, starta meg en human priest med navnet Lyspæra, syns det var litt morsomt jeg... Nå har jeg en hunter som heter "Ihatemypet", han har et pet som heter "Ihatemyowner".
Dynejonas Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 En Paladin som heter "Goatse" på Frostwhisper".
.tomf Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Var en NE huntard på Burning Steppes(den nye pvp-serveren) som kalte seg Legolasz, og i tillegg så rollespilte han. Var så morsomt å se alle disse han i general-chat. ^^
Knofle Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg digga en dwarf som ganka meg. Han het lasertorsk. xD
Xeenon_ Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Djollzor er kanskje det skumleste navnet noen sinne. Ellers har jeg sett Aardvark (gnome warrior), Resplz (rogue) og Notintheface (mage)
Solidsturla Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 En gnome warrior som her orcpriest Syns det NESTEN vår så dårlig at det ble morsomt
Anbefalte innlegg