Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ubeskyttet sex (Usj)


Gjest Litt redd

Anbefalte innlegg

 

Å om gutten har onnanert mye, så er sjansen for å få barn mindre også. Siden sæden blir "dårlig"

7533562[/snapback]

Hvor har du DEN fra?? Det er jo bare tøv, da tror jeg ikke allverdens leger ville oppfordret til å runke ivei, og kalle det "flott og naturlig".

Dårlig sæd av å nappe løken? Neppe.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har du DEN fra?? Det er jo bare tøv, da tror jeg ikke allverdens leger ville oppfordret til å runke ivei, og kalle det "flott og naturlig".

Dårlig sæd av å nappe løken? Neppe.

7533659[/snapback]

Jeg tror jeg leste det på no klara klok lignende side. At de som skal ha barn ikke bør ha sex for ofte, samt at mannen ikke skal ha utløsning for ofte. Av div. årsaker. Jeg er ingen lege, så jeg skal ikke si hvorfor.

Lenke til kommentar
Sol79: Såvidt jeg vet så kan en jente bli gravid hele måneden FREM TIL hun får mens. Etter det går det ikke, så vidt jeg vet.

7533528[/snapback]

Når setter du skillet mellom før og etter mens da? :p

 

Joda, en jente kan bli gravid hele måneden, men i noen perioder er det større sjanse enn i andre.

 

Neppe: Haha. Gamle myter lever enda. Du kan nok bare onanere i vei, uten å bekymre deg for sædkvaliteten din.

Lenke til kommentar
Og at noen har problemer med å bli gravide, blir vel heeeelt irrelevant i denne tråden, blir det ikke?  ;)

7533441[/snapback]

Kan jo hende at jenta er en av de som ikke blit så "lett" gravide.

 

Å om gutten har onnanert mye, så er sjansen for å få barn mindre også. Siden sæden blir "dårlig"

7533562[/snapback]

 

Vil tro at kvalitet på sæden blir særdeles mindre dårlig, da ville vel kanskje Norsk helsetilsynet slått alarm ? - Vel , de gjorde det, men vi er ikke ennå blinde :p

Lenke til kommentar

Jeg ser mange poster ting de egentlig ikke har peiling på, og akkurat i sånne tilfeller kan det være farlig.

 

Sperm kan overleve opp til 5 dager i kroppen til kvinnen, som betyr at uansett når du har hatt ubeskyttet sex, så er det mulighet for graviditet. Sjansen er betraktelig mindre når hun har mensen, men det er fortsatt en sjanse.

 

Spermen blir selvsagt ikke svakere av at man onanerer ofte/har mye sex, men for hver utløsning på rad på kort tid vil mengden være mindre, som reduserer sjansene for graviditet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Smell i hu ei angrepille med engang !

Det er maks 72 timer, etter 72T så er det stor sjangse for at angrepillen ikke vil fungere.

 

Hopp av sporet neste gang

7531552[/snapback]

 

Ja dette høres ut som en veldig god idé for noen som har hatt sex en gang. Da har man liksom så mye kontroll. For ikke å snakke om at det er en dårlig idé uansett, siden det gir meget mangelfull beskyttelse. Bruk skikkelige prevensjonsmidler, det sparer dere for mye hodebry og bekymringer :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...