Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ubeskyttet sex (Usj)


Gjest Litt redd

Anbefalte innlegg

Gjest Litt redd

Ja idag hadde damen og jeg sex for førstegang, begge 2. Det ble da uten kondom (Ja dette var meget dumt!) Hva skal jeg gjøre? Hva kan hun gjøre? Er litt småredd, kom jo inne i henne :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun ikke går på p-piller så skaff en angrepille fortest mulig og få hun til å ta denne. Om dere ikke ønsker å blir foreldre selvsagt.

 

Edit:

 

Og neste gang dere skal ha sex, bruk prevensjon.. Enten i form av kondom eller p-piller.

I mine øyne er ikke angrepillen noen form for prevensjon.

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar

Så jeg får vel tvinge hun til å stappe i seg en angrepille, 16 år, og lite lysten på et barn =/

 

Hvor stor skjangse snakker vi om her?(vel uansett her skal vi opp i 100% barnesafe uansett ^^, bare lurer)

Lenke til kommentar
Så jeg får vel tvinge hun til å stappe i seg en angrepille, 16 år, og lite lysten på et barn =/

 

Hvor stor skjangse snakker vi om her?(vel uansett her skal vi opp i 100% barnesafe uansett ^^, bare lurer)

7531069[/snapback]

 

Mulig jeg bommer på spørsmålet ditt, men ifølge klara-klok blir 4 av 1000 gravide dersom angrepillen tas innen 24 timer.

Lenke til kommentar
Smell i hu ei angrepille med engang !

Det er maks 72 timer, etter 72T så er det stor sjangse for at angrepillen ikke vil fungere.

 

Hopp av sporet neste gang

7531552[/snapback]

 

Det der kunne du spart deg for. Ikke oppfordre til å "hoppe av i svingen". Man kan fort bli gravid uten at gutten har fått orgasme inne i kvinnen. Holder at man bare tar den inn og ut.

 

Bruk alltid prevensjon. Da har man ikke noe å frykte etterpå. Om man bruker det rett selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Hvis du har hatt sex og har kommet eller ikke kommet for den slags skyld så er sjangsen STOR

Du veit at noen faktisk har problemer med å bli gravide, selv om de kan det ? Så sjansen trenger ikke å være så STOR, som du sier. Det er vel ikke lange studen iløpet av en måned at en jente kan bli gravid ?

Lenke til kommentar
kjøp angrepille. stoler faen ikke på damer lenger, psyken dems er ustabil og irrasjonell. ALDRI stol på at de bruker p-piller og test dama deres en gang i uka.

 

kødder ikke

7531035[/snapback]

 

Vi må da for faen ta ansvar for våre egne handlinger vi også.

 

Vil man ha seg et nummer med disse påståtte "ustabile og irrasjonelle" vesnene... som man ikke kan stoler på, burde ikke vi menn (som er så inn i helvetes pålitelige) selv sørge for at det vi "får" ikke gir uvelkomment barnebidrag det kommende år?

 

Om sjansen for inntruffen graviditet ikke er så alt for stor, så er den så absolutt tilstede. Så en angrepille vil nok anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Du veit at noen faktisk har problemer med å bli gravide, selv om de kan det ? Så sjansen trenger ikke å være så STOR, som du sier. Det er vel ikke lange studen iløpet av en måned at en jente kan bli gravid ?

7533315[/snapback]

Faktisk så kan ei jente bli gravid hele måneden, men sjansen er selvfølgelig større under eggløsningen.

 

Og at noen har problemer med å bli gravide, blir vel heeeelt irrelevant i denne tråden, blir det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Og at noen har problemer med å bli gravide, blir vel heeeelt irrelevant i denne tråden, blir det ikke?  ;)

7533441[/snapback]

Kan jo hende at jenta er en av de som ikke blit så "lett" gravide.

 

Å om gutten har onnanert mye, så er sjansen for å få barn mindre også. Siden sæden blir "dårlig"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...