Gå til innhold

corpse camp. ulovlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Corpse-camping kan være ulovlig hvis det går over til å bli "harassment"/mobbing. Dvs at du spesifikt går etter en person dag inn og ut, og camper han i timesvis av gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, ja :!:. Må innrømme at jeg drepte en 50 mage på min 50 UD rogue igår i ungoro, for så å drepe han et par ganger etter han ressa. Var dog ikke på pur faen, var heller det at han drepte mine mobs! :evil:

Edit: Noe som var litt morsomt var at den ene gangen var jeg på 20% hp mens han kom bakfra og dro en pom-pyro på meg. Drakk en potion og ble svært overrasket da jeg dinget(!) etter å ha drept den moben jeg holdt på med :D Sykt morsomt det var, ettersom jeg da drepte han i stedet. "The hunted becomes the hunter"

Endret av M@R7!N
Skrevet

Husker når jeg spilte på min lvl 29 natt alv rogue som hadde rested time til helvete :p

Det kom en lvl 30 warock, antagelig pga. felhunter questet fra UC, han drepte meg mens jeg grinda, og etter 2 min. kom en lvl 32 druid fra guilden som skulle gjøre et quest med meg =)

Vi drepte han og kita han til graveyard. Drepte han så fort som mulig der, så han kunne ikke stikke av, og hvis han valgte ress.sickness ble han drept allikevel.

Han logget vel av etterhvert...

Skrevet
Husker når jeg spilte på min lvl 29 natt alv rogue som hadde rested time til helvete :p

Det kom en lvl 30 warock, antagelig pga. felhunter questet fra UC, han drepte meg mens jeg grinda, og etter 2 min. kom en lvl 32 druid fra guilden som skulle gjøre et quest med meg =)

Vi drepte han og kita han til graveyard. Drepte han så fort som mulig der, så han kunne ikke stikke av, og hvis han valgte ress.sickness ble han drept allikevel.

Han logget vel av etterhvert...

7528396[/snapback]

"Yay, vi er idioter som corpsegamper GY, vi er kule altså"

Skrevet

Bare for å hijacke denne tråden litt, hvordan er det med lovligheter ved å dra med seg sen av servants of razliekh (sp?) fra blasted lands inn i f.eks. SW, og går det fortsatt an?

Skrevet

Funka sist gang jeg gjorde det. Var gøy ^^Ble dóg flama av noen randoms "Why u do this??!? Now they will have to restart the server, u idiot", etcetcetc.

Folk som skal flame, kan i det minste flame med engelsk uten forkortelser.

Skrevet
De fleste bossene utendørs kan nå ikke kaites lengre. Som kazzak kan ikke kaites etter hva jeg vet, de bare resettes etter en stund. Men mindre bosser som theremus kan fortsatt kites.

Vedr. corpsecamping så er det vel rimelig meningsløst etter tre kills, får vel ikke noen honor etter det alikevell.

7527936[/snapback]

Etter patch 2.1 så får du vel full honor hele tiden? :)

Jeg får hvertfall det når jeg camper botter..

Skrevet
Etter patch 2.1 så får du vel full honor hele tiden? :)

Jeg får hvertfall det når jeg camper botter..

7533598[/snapback]

De har forandret diminishing returns fra maks 4 til maks 10 eller noe slikt. Du vil få mindre hver gang, men ikke så raskt som før.

Skrevet
Funka sist gang jeg gjorde det. Var gøy ^^Ble dóg flama av noen randoms "Why u do this??!? Now they will have to restart the server, u idiot", etcetcetc.

Folk som skal flame, kan i det minste flame med engelsk uten forkortelser.

7533224[/snapback]

Det er bare å si at du gjør det for å trene weapon skills. Har kitet en slik til kongen i SW er par gang, satt på auto attack og gått i dusjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...